سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: از دانش آموزان، معلمین و دیگر افراد خواهشمندیم شاخص های شعار بنیادین انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری را اسلامی تببین کنند.
کد خبر: ۸۸۱۶۲۸۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، خدانظر دریکوند در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه دخترانه شاهد برگزار شد با اشاره به اینکه امام راحل با شکل گیری انقلاب مسیر جدیدی به سمت توسعه و پیشرفت جامعه بشری باز کرد، اظهار داشت: گفتمان امام خمینی (ره) نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان انقلاب وقتی که دیدند این گفتمان گفتمان جدیدی بوده و ممکن است برای دیگر کشورها الگو شود، خواستند آن را خفه کنند لذا ۸ سال جنگ را بر این ملت تحمیل کردند غافل از اینکه اراده ملت و رهبران آن برگرفته از آموزه های دینی بود که شکسته شدنی نیست.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: اکنون پس از گذشت ۳۸ سال از انقلاب مسیر پیشرفت و توسعه، وحدت بین مردم و ملت، علاقه بین رهبری و ملت و مسئولین نظام هموار شده است.

دریکوند با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم مسیر پیشرفت را طی کنیم باید شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سرلوحه کارمان قرار دهیم، خاطرنشان کرد: از دانش آموزان، معلمین و دیگر افراد خواهشمندیم شاخص های شعار بنیادین انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری را اسلامی تببین کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظرات