رئیس اداره ورزش و جوانان نیر:

اجرای 37 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه دهه فجر در نیر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: 37 برنامه فرهنگی ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در شهر نیر، بخش‌ها و روستاهای تابعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، اکبر نگاهی در جلسه شورای ورزش شهرستان نیر اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در 16 رشته و نیز برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های ویژه جوانان با موضوع انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، جشنواره ورزش‌های همگانی، جشنواره بازی‌های بومی محلی و روستایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ورزشکاران و جوانان از مهمترین این برنامه‌ها است.

وی گفت: از این تعداد برنامه 20 برنامه در بخش بانوان و 17 برنامه در بخش برادران برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های شهرستان، این اداره با همکاری هیأت‌های ورزشی نسبت به اعزام تیم‌ها به مسابقات قهرمانی استان که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود اقدام خواهد کرد.

نگاهی با اشاره به استقبال ادارات و نهادهای شهرستان از برگزاری مسابقات کارکنان دولت گفت: این مسابقات در 4 رشته فوتسال، تنیس روی میز، طناب‌کشی و دارت با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان در طول ایام‌الله دهه فجر در مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار