همانطور که اولویت درمان مهرانه با بیماران زنجانی است، این انجمن به بیماران غیربومی خدمات باکیفیت درمانی و اسکان ارائه می دهد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بازدید و تعاملات مهرانه مسئول بازدید و تعاملات مهرانه در بازدید جناب سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان به همراه حسین محمدی، مسئول گروه خط شکنان و خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و خانواده نخسین شهید مدافع حرم استان، شهید داود مرادخانی از کلینیک تخصصی مهرانهبا اعلام این‌که "اولویت درمان مهرانه با بیماران زنجانی است" به ارائه خدمات باکیفیت درمانی و اسکان به بیماران غیربومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان نیز اشاره کرد.

سجاد یگانه با اشاره به تلاش‌های بنیانگذاران این انجمن افزود: انجمن مهرانه با تلاش‌ دکتر مینوش مقیمی و مهندس اصغر وثوق و همت خیران زنجانی تشکیل شد.

وی با اشاره به خدمات رایگان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در مرکز رادیوتراپی مهرانه تصریح کرد: این مرکز تنها مرکزی است که صندوق ندارد چرا که خدمات مربوط به رادیوتراپی بیماران کاملاً رایگان صورت می‌‌گیرد.

یگانه با اشاره به تلاش‌های متخصصان فیزیک پزشکی و رادیوتراپی در شناسایی محل دقیق تومورهای سرطانی بیماران در اتاق فیزیک پزشکی و قالب‌گیری این مرکز به استقرار دو دستگاه رادیوتراپی با قیمت خرید هر کدام حدود 5 میلیارد تومان اشاره کرد که با مساعدت‌های خیران خریداری و در اختیار مهرانه زنجان قرار داده شده است تا روحیه امید در آنان از نو شکل گیرد.

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با اعلام این‌که "اولویت درمان مهرانه با بیماران زنجانی است" به ارائه خدمات باکیفیت درمانی و اسکان به بیماران غیربومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به خدمات رایگان مهرانه به تمامی بیماران سراسر کشور در مرکز رادیوتراپی این انجمن عنوان کرد: بنای مهرانه با هدف کاهش درد و رنج بیماران و خانواده‌های آنان گذاشته شده است و این انجمن در سایه خداوند و مساعدت‌ها و حمایت‌های خیران زنجانی خود را ملزم به ارائه خدمات به بیماران تحت پوشش می‌داند.

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با اشاره به اشیاء قیمتی اهداء شده از سوی خیران به این انجمن خاطرنشان کرد: مهرانه این اشیاء را نیز در محل تعبیه شده واقع در مرکز رادیوتراپی این انجمن در معرض دید عموم گذاشته است.

ارسال نظرات