خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(سلام الله علیها) زواره

دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزشهای اسلامی است

خانم آقاباباییان فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران از برگزاری 22 برنامه در سطح حوزه و پایگاه های بسیج خواهران شهر زواره خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۴۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

خانم آقاباباییان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زواره، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر 22 برنامه در سطح حوزه و پایگاه های بسیج خواهران زواره اجرا می شود.

ایشان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، در واقع هدف از اجرای این برنامه ها را زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و هر چه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت های شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه، این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است؛ فرمودند: این نعمت بزرگ الهی (انقلاب اسلامی) را ارزان از دست ندهید.

خانم آقاباباییان در ادامه بیان کردند: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جداساخته است.

وی افزودند: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود که حضرت امام خمینی(رحمته الله علیه) این سلسله پادشاهی معیوب را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران بوجود آوردند .

خانم آقاباباییان با اشاره به اینکه تعداد 22 برنامه در دهه فجر در سطح حوزه و پایگاه های بسیج خواهران اجرا می شود، افزودند : جشن بزرگ انقلاب با سخنرانی حاج آقا مظاهری، مسئول محترم تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) ، برگزاری جشنواره غذا با حضور مسئولین ، برگزاری جشن میلاد بانوی صبر و استقامت حضرت زینب الکبری(سلام الله علیها) ، همایش اقتصاد مقاومتی با سخنرانی آقای صادقی مسئول محترم بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان، از مهمترین برنامه های اجرایی است.

همچنین وی افزودند: آذین بندی و فضاسازی حوزه و پایگاه های بسیج، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری جلسات نهضت روشنگری، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و برگزاری میقات الصالحین و ایستگاه سلامت در محل نماز جمعه، اجرای مسابقه عفاف و حجاب، کوهپیمایی و پیاده روی و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های دیگر دهه فجر امسال می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار