خبرهای داغ:
سرهنگ جواد فصیحی: ملت ایران مجاهدانه وارد میدان شدند تا پایه های غلط را برچیده و با انقلاب اسلامی پایه های درست را قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۴۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در گفت و گو با خبرنگار بسیج سمیرم با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا اظهار کرد: ملت شریف ایران مجاهدانه وارد میدان شدند تا رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کرده و انقلاب اسلامی ایران را پایه ریزی کنند.

جواد فصیحی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند "انقلاب آنجایی است که پایه های غلطی برچیده می شود و پایه های درستی به جای آن گذارده می شود، این قدم اول است” و در ایران با توجه به ریشه های غلطی که وجود داشت مردم رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کردند.

وی تصریح کرد: بی توجهی به ارزش های دینی و مذهبی، مبارزه با فرهنگ دینی و باور های مردم، گسترش فساد و ابتذال در سطح جامعه، فساد دستگاه های اداری، شکاف طبقاتی و فقدان عدالت اجتماعی و مهمترین آن وابستگی کامل به بیگانگان از دلیل های سرنگونی رژیم طاغوت توسط ملت ایران بود.

فصیحی افزود: انقلاب اسلامی مردمی بودن و پشتوانه قومی مردمی، عدم وابستگی به قدرت های شرق و غرب، سرعت بیشتر نسبت به سایر انقلاب ها و پافشاری بر اهداف و آرمان ها را با خود همراه داشت که به پاس این ها همه هرساله انقلاب جمهوری اسلامی را گرامی می داریم.

وی اذعان کرد: مهمترین هدف انقلاب، جمهوری اسلامی ایران بود که محقق شد و قطع شدن دست استعمارگران، حمایت و امید دادن به سایر مسلمانان جهان و ممالک مظلوم و ضعیف، پیشرفت در عرصه های سیاسی، علمی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی از ثمره های انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول گفت: مردمی بودن و حمایت مردم از فرصت ها، پیشرفت ایرانیان در عرصه های علمی، نظامی و اقتصادی، افول هژمونی آمریکا و تنفر از آنان در سطح ایران و جامعه جهانی، آینده و جایگاه جمعیتی مسلمانان، بحران اقتصادی جهان، صعود و نزول های انرژی، بیداری اسلامی در خاورمیانه و توان ضربه متقابل و قدرت بازدارندگی از جمله فرصت های پیش روی انقلاب است که باید به آن توجه و استفاده کرد.

*افتتاح درمانگاه شهید پیرمرادیان سمیرم

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد خاطره امام و شهدا تصریح کرد: در این راستا یکصد برنامه در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سمیرم درایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: امسال عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا با حضور مردم و مسئولان باشکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد و زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام و شهدا سبب خواهد شد انقلاب در مسیر خود حرکت کرده و از انحراف آن جلوگیری شود.

وی افزود: نشست های بصیرتی، نهضت روشنگری، یادواره شهدای اقشار مختلف، افتتاح درمانگاه شهید پیرمرادیان و یک پایگاه مقاومت بسیج، افتتاح قسمت اداری سوله ۹ دی ناحیه، برگزاری جشن شکرگزاری در ونک و برگزاری مجمع بسیج از جمله مهمترین برنامه های اجرایی در دهه مبارک فجر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها