خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بیسج اردستان و بسیجیان حوزه کوثر اردستان انجام شد
شهادت و جانفشانی رزمندگان در راه انقلاب، دستاوردها و پیامدهای بسیار ارزشمندی بدنبال داشته است لذا آثار و برکات حرکت بزرگ شهدا، بر منزلت وجایگاه نظام وانقلاب افزوده است. ایشان همچنین با تقدیر از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی گفت: خانواده هاي معظم شهدا با تقدیم شهیدان در راه انقلاب و اسلام فداکاری وایثار بزرگی نموده اند.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۵۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،در اولین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردستان حجه الاسلام والمسلمین محمد حسین مسعودیان به همراه جمعی از بسیجیان حوزه کوثر اردستان باخانواده شهید عباس دیانیان دیدار کردند.

حجه الاسلام والمسلمین محمد حسین مسعودیان ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و با اشاره به اینکه شجره طیبه انقلاب اسلامی از امام راحل وبا خون شهداء به ثمر رسیده است گفت: ما هرچه داریم از خانواده شهداء و ایثارگران است وافتخار می کنیم که خود را وقف این عزیزان کنیم .

ایشان دیدار با خانواده شهداء را روحیه بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهداءتوفیق الهی برای مسئولان وخدمتگزاران نظام است.

وی ادامه داد: بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان غیر معصوم می دهد شهادت است که البته فقط نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می کنیم.

وی اظهار داشت: شهادت و جانفشانی رزمندگان در راه انقلاب، دستاوردها و پیامدهای بسیار ارزشمندی بدنبال داشته است لذا آثار و برکات حرکت بزرگ شهدا، بر منزلت وجایگاه نظام وانقلاب افزوده است.

ایشان همچنین با تقدیر از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی گفت:خانواده هاي معظم شهدا با تقدیم شهیدان در راه انقلاب و اسلام فداکاری وایثار بزرگی نموده اند.

مسعودیان با اشاره به جایگاه والای شهدا افزود: امروز خانواده معظم شهدا با دل هايي سرشار از ايمان و خوشنودي از شهادت فرزندانشان ثابت كرده اند كه در راه ارزش هاي اسلامي مي بايست دين خود را ادا نمود.خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهيد جاودانه ترين و مقدس ترين واژه انقلاب است و مسئولان نيز بايستي در اين مسير ،شأن خانواده هاي معظم شهدا را حفظ نمايند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها