همزمان با سالگرد لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی صورت گرفت

رژه موتوری و خودرویی در شهرستان بانه برگزار شد

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن، رژه خودرویی و موتوری استقبال از تمثال امام راحل در شهرستان بانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۵۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، رژه خودرویی و موتوری استقبال از تمثال امام راحل از میدان آزادی بانه  تا میدان فرمانداری این شهر آغاز شد.

در این آیین باشکوه ده ها خودرو و موتورسیکلت نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و ده ها خودرو متعلق به دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان و همچنین تاکسی های شهر بانه تمثال بنیانگذار انقلاب اسلامی را در مسیر همراهی کردند.

 

شرکت کنندگان در این آیین با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی یاد و خاطره ورود رهبر انقلاب اسلامی به وطن و آغاز جشن های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

علاوه بر این، شمار زیادی خودرو نیز که به تصاویر و عکس هایی از امام راحل مزین شده اند در این رژه شرکت و با روشن کردن چراغ ها و بوق زدن های ممتد سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی را گرامی داشتند. 

 

گفتنی است که ستاد دهه فجر شهرستان بانه از نیمه دوم آذرماه سال جاری فعالیت خود را با تشکیل کمیته‌های 9 گانه و پیش بینی برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی متنوعی برای این ایام آغاز کرده است.

ارسال نظرات