حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند که به انقلاب ما صدمه بزنند گفت: جنگ ما با استکبار تمام نشده است و ما همیشه در مقابل ظلم و ظالم ایستادگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و تبریک ایام الله دهه فجر ،‌در  مراسم بزرگداشت 12 بهمن که در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، بر شکرگذاری نعمت بزرگ انقلاب اسلامی که در آستانه 40سالگی قرار گرفته است تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند ما باتمام وجود در مقابل ظلم و ظالمان ایستادگی خواهیم کرد، گفت: روحیه تبری و تولی هیچگاه در بین امت اسلامی از بین نخواهد رفت و بیش از پیش با روحیه انزجار در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستادگی خواهیم کرد.

این مقام مسئول، با تاکید بر " شعار مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خاطرنشان کرد: سنگ‎های دوران انقلاب اسلامی امروزه به موشک تبدیل شده است و دشمنان باید بدانند با نفوذ و تهاجم هم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند؛ چرا که ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی هوشیار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی، گفت: باید نعمات الهی و نعمت پاسداری و بسیجی بودن، خدمت در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب، جبهه رفتن و هر آنچه داریم را قدر بدانیم و شکرگذار باشیم و مراقبت کنیم که عاقبت بخیر شویم.

وی انقلابی ماندن و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را ارزشمندتر و سخت تر از ایجاد انقلاب عنوان کرد و گفت: ما باید با تمام وجود برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با بیان اینکه جنگ ما با استکبار تمام شدنی نیست عنوان کرد: همه ما بازوان اجرایی ولایت هستیم و مسئولیم در هر موقعیتی که قرار داریم از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

این مسئول افزود: انتظار ما از مسئولین آن است که با صراحت و قاطعیت از عزت این ملت همیشه سرافراز دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی خاطرنشان کرد: بی اعتمادی به دشمنان، توکل به خدا و اعتماد به مردم رمز موفقیت انقلاب اسلامی است  و هرگز از مسیر خود خارج نخواهد شد.

ارسال نظرات