خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ظهور امام زمان(عج) نیز طلوع فجر دیگری خواهد بود و ما 12 بهمن را مقدمه ای برای ظهور امام زمان(ع) می دانیم و این پیام امروز برای جهانیان است.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۵۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

حجت الاسلام ابراهیم زاده صبح امروز در حاشیه مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن سال 57 یک نشانه و آماده باشی برای جهان است.

وی عنوان کرد: ظهور امام زمان(عج) نیز طلوع فجر دیگری خواهد بود و ما این روز را مقدمه ای برای ظهور امام زمان(ع) می دانیم و این پیام امروز برای جهانیان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: با ورود امام(ره) دری از پیشرفت و تعالی بر روی ملت ایران باز شد.

وی خاطرنشان کرد: این پیشرفت انقلاب با ورود امام خمینی(ره) ، با آمدن و ظهور منجی آخر الزمان(عج) پیشرفت های مضاعف دیگری نیز برای ملت های مسلمان خواهد داشت.

ابراهیم زاده متذکر شد: پیام امروز ما به دشمنان انقلاب این است که هر چه بخواهند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند این ملت همچون گذشته پشت سر رهبری و فرمان امام خود هستند.

وی ادامه داد: ملت سرافراز ایران اسلامی همان طور که قبل از انقلاب با دستان خالی برای این انقلاب مبارزه کردند امروز نیز همچنان پای آرمان های انقلاب محکم ایستاده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها