خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما با همه ستم کاران سر جنگ داریم ولی هرگز آغازگر جنگ نخواهیم بود، ما منادی صلح و عدالت هستیم ولی در برابر ظلم عکس العمل نشان خواهیم داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۶۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قوین، صبح امروز به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی کارکنان و فرماندهان نیروهای مسلح قزوین با حجت الاسلام عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قزوین دیدار کردند.

حجت الاسلام عابدینی در این دیدار با اشاره به بخش پایانی آیت الکرسی به خصوصیات افرادی که از راه حق خارج شده اند اشاره و بیان کرد: ظلم، کفر، نفاق، دروغ، دورویی، جهل، اختلافات ایجاد کردن در اتحاد همان تاریکی است که مد نظر قرآن کریم می باشد.

وی ادامه داد: در ادامه همین آیه خداوند تلکیف فرد انقلابی و غیر انقلابی را به خوبی مشخص می نماید، در عین حال آنان که از نور ولایت، عدالت، محبت و دوستی و تمام خوبی ها فرار می کنند، اینها ریشه انقلاب است و انقلابی ریشه دار با همین مسلک زندگی می کند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سایر ریشه ها و شاخص های انقلابی بودن اظهارکرد: کسی که قانون خداوند را سرلوحه قرار می دهد حاضر است در راه عدالت و خداوند با همه طاغوت ها به مبارزه برخیزد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: در عالم کسی وجود ندارد که ولایت بر سر او سایه نداشته باشد، کسانی که به خداوند اعتقاد دارند زیر سایه او هستند و در نقطه مقابل هر فردی که زیر سایه ولایت خداوند نباشد در سایه طاغوت قرار دارد، در یک طرف از این داستان تنها خدا است که ولی محسوب می شود ولی در مقابل هرکه از راه برسد  ولایت طاغوت را بر پیروان آن راه می افکند.

وی افزود: وظیفه بعدی که متوجه ما است علاوه بر ایمان و قبول ولایت خداوند قدم بعدی تکالیفی است که به گردن ما قرار دارد، چرا که در درگاه خداوند عزیز تر می‌شویم، گام بعد جهاد در راه خداوند است، ما با همه ستم کاران سر جنگ داریم ولی هرگز آغازگر جنگ نخواهیم بود، ما منادی صلح و عدالت هستیم ولی در برابر ظلم عکس العمل نشان خواهیم داد.

حجت الاسلام عابدینی تبیین کرد: انقلابیون ریشه دار با این افکار زندگی می کنند، صدور انقلاب نیز در ادامه همین راه است، تا زمانی که ندای لا الله الا الله در همه جای دنیا تنین انداز گردد راه دامه دارد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: افرادی که در راه خدا شجاعت نشان دادند و ایستادگی کردند، نشان دادند که بدون ترس قدم بر می دارند، پس از آن خداوند نیز به وعده عمل می کند و آنان را یاری می کند، قول خدا همان عمل خدا است، همان طور که در جریان انقلاب شاهد آن بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ریشه های اصلی انقلاب ما عدالت است، ما در این موضوع آنطور که باید عمل نکردیم، لازم است که به عدالت در تمام جنبه های آن رسیدگی شود و حق مردم و جامعه به صورت کامل عدا گردد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها