مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری زنجان:
اطلس جامع سرمایه گذاری شهر زنجان در دستور کار مدیریت برای تدوین در آینده نزدیک است.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۷۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه اطلس جامع سرمایه گذاری شهر زنجان تدوین می‌شود، گفت: اطلس جامع سرمایه گذاری شهر زنجان در لایحه سال آتی شهرداری زنجان نیز گنجانده شده است.

ناصر احمدصفا به برنامه‌های راهبردی شهرداری زنجان در حوزه سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: برنامه‌های راهبردی شهرداری زنجان در حوزه سرمایه‌گذاری تدوین شده است.

وی به این راهبردها اشاره و اظهار داشت: راهبرد نخست چابک سازی فرایندهای سرمایه گذاری است، در این راهبرد افزایش ضریب اطمینان سرمایه گذاری برای امکان سنجی پروژه‌ها که توجیه اقتصادی و سودآوری پروژه را برای سرمایه گذاران فراهم می آورد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: اشاعه فرهنگ مشارکت و ارائه راهکارهای تبلیغاتی جهت جلب مشارکت مردم در امور سرمایه گذاری از موارد دیگر این محور راهبردی است.

احمدصفا بهره‌مندی از ظرفيتهای موجود جهت مدیریت سبد پروژه‌های اقتصادی شهر را راهبرد دوم عنوان کرد و گفت: در این راهبرد همکاری با سرمایه گذاران در جهت انجام مطالعات امکان سنجی به منظور تعریف طرحهای مناسب با حداکثر ارزش افزوده و بازدهی اقتصادی و اجتماعی تعریف شده است.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری زنجان استفاده از ظرفیت مشاورین حقیقی و حقوقی و توان بخش خصوصی را به عنوان راهبرد سوم دانست و اظهار داشت: برنامه ریزی و انجام مطالعات و پژوهش با محوریت اقتصاد شهری از برنامه‌های این محور است.

وی چهارمین راهبرد را ایجاد بانک اطلاعاتی املاک و فرصت‌های سرمایه گذاری عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از توان بخش خصوصی در شناسایی، پیگیری و تحقق قرصت‌های سرمایه کذاری و تهیه اطلس سرمایه گذاری شهر زنجان در این محور است.

صفا در بخش دیگری از سخنان خود به تحقق برخی از پروژه‌های سرمایه گذاری در شهر زنجان اشاره کرد و از نهایی شدن چند پروژه دیگر خبر داد.

ارسال نظرات