خبرهای داغ:
امام جمعه آیسک حفظ وحدت، پرهیز از اختلاف افکنی را یکی از راه های تداوم انقلاب برشمرد و گفت: علی رغم همه ی اختلاف سلیقه ها باید در مقابل دشمن با وحدت و یکپارچگی ایستاد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم بزگداشت دوازدهم بهمن در اولین روز دهه فجر مسئولین و معتمدین و ایثارگران شهر آیسک با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدارحجت الاسلام و المسلمین عرب در سخنانی با اشاره به اینکه تلاش های فراوانی شده است تا نهال انقلاب به ثمر ننشیند و باید برای حفظ آن کوشش کنیم افزود: راه های تداوم انقلاب را می توان در قرآن، نهج البلاغه و تاریخ جستجو کرد .

وی حفظ وحدت، پرهیز از اختلاف افکنی را یکی از راه های تداوم انقلاب برشمرد و تاکید کرد: علی رغم همه ی اختلاف سلیقه ها باید در مقابل دشمن با وحدت و یکپارچگی ایستاد.

وی ریشه کن کردن گناه از جامعه به خصوص مقابله با ظلم را یکی دیگر از راه های حفظ و تداوم انقلاب برشمرد.

در این دیدار "برازنده" بخشدار آیسک نیز با تاکید بر اینکه برای رشد نهال انقلاب هزینه ی فراوانی کرده ایم افزود : همه باید پاسدار خون شهدا باشیم. وی از اجرای برنامه های مختلف ویژه بزرگداشت دهه ی فجر انقلاب اسلامی در آیسک خبر داد.

مراسم بزرگداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به وطن ، تمثال مبارک امام راحل توسط پداران شهدا و مسولان شهر آیسک گلباران شد.

رژه موتوری نیز از برنامه های ویژه 12 بهمن در آیسک بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها