خبرهای داغ:
امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها سرنوشت ایران اسلامی بلکه سرنوشت دنیا را تحت تاثیر قرار داد و برای تمام تفکرات غربی و استکبار چالش ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۸۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، حجت الاسلام مجید صفدری روز سه شنبه در مراسم نواختن زنگ انقلاب با حضور فرماندار و سایر مسوولان در دبیرستان امیرکبیر سنقر و کلیایی افزود: امروز تفکر انقلاب اسلامی ایران در میان تمام امواج تفکرات مخالف، هر روز بیشتر به اهداف انقلاب نزدیکتر می شود.
وی افزود: شناخت معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که توانست تحول در دنیا ایجاد کند به سادگی نیست و لازمه شناخت آن مطالعه و پرسیدن است.
امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: ملتی که ظلم پذیر نباشد پیشرفت می کند و هیچ دولتی نمی تواند او را متوقف کند و این به برکت امام (ره) بود که فریاد حق طلبی را نشان داد و مردم توانستند آمریکا را که با تمام قدرت و امکاناتی که داشت از کشور بیرون کنند و اجازه سوء استفاده از منابع کشور را به آنها ندادند.
حجت الاسلام صفدری، دانش آموزان را مسوولان بزرگ آینده ایران اسلامی دانست و گفت: جوانانی که از عمرو دوران تحصیل خود خوب استفاده کنند نقش مهمتری را در آینده در جامعه خواهند داشت.
گلباران حرم مطهر امام زاده احمد (ع) با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین از دیگر برنامه های اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سنقر و کلیایی بود.
ارسال نظرات