خبرهای داغ:
فرماندار مراغه در آیین استقبال از آفتاب در میدان طلوع فجر این شهرستان با بیان اینکه دهه فجر یادآور مجاهدت های ملت ایران در تبعیت از امام راحل است گفت: پاسداشت این مجاهدت ها صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۹۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،ظفر محمدی افزود: دهه فجر فرصتی برای بازگویی تلاش و زحمت های انقلابیون، علما، روحانیون و مردم ایران اسلامی در اوایل انقلاب است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و رهبری های الهی گونه امام راحل به بار نشست و امروز در حال صدور به منطقه و سرتاسر دنیا هستیم .

وی خاطرنشان کرد: آن روز اگر ارتشی ها سلاح هایشان را زمین گذاشتند و به حرف امام گوش دادند، امروز ارتش و سپاه و میلیون ها بسیجی گوش به فرمان ولایت هستند.

وی بیان کرد: امروز به برکت خون هزاران شهید و تلاش ها و مجاهدت های جوانان این مرز و بوم به چندمین قدرت هسته ای دنیا تبدیل شده ایم و کشورهای قدرتمند مجبور شدند پای میز مذاکره بشینند.

محمدی با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی در این ایام گفت: در ایام الله دهه نزدیگ به ۵۰ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در‌ شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

فرماندار مراغه ادامه داد: طرح های گازرسانی به روستاها، بهسازی مسکن روستایی، بهره برداری از واحدهای تولیدی و سردخانه ای و کانال های آبیاری پایاب سد علویان از جمله طرح هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

در این آیین مسئولان، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم مراغه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، تمثال امام و رهبری را گلباران کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها