خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر محتوای انقلاب حفظ شود، انقلاب اسلامی ایران در برابر آسیب‌ها بیمه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۹۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در نخستین روز دهه مبارک فجر در دیدار با نیروهای مسلح استان کرمانشاه، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مبتنی بر اسلام برشمرد و افزود: امام خمینی(ره) با تکیه بر اسلام و با بی‌اعتنایی به غرب و شرق توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

 آیت‌الله علما با تاکید بر اینکه خصوصیات انقلاب اسلامی در دنیا نظیر ندارد، افزود: امام خمینی(ره) اسلام را بهترین و محکمترین پشتوانه انقلاب می‌دانست و با تکیه بر همین پشتوانه محکم نیز توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران، افزود: امام خمینی(ره) مبارزات انقلاب اسلامی ایران را از مساجد و حسینیه‌ها و بازار و ادارات آغاز کرد و با تکیه بر مردم محوری توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

وی در ادامه حفظ محتوای انقلاب را یکی از تکالیف مهم برشمرد و تاکید کرد: اگر محتوای انقلاب حفظ شود انقلاب اسلامی ایران در برابر تهدیدات دشمنان و آسیب‌ها بیمه خواهد شد.

آیت‌الله علما در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از توپ و تانک و موشک ما سیلی نخورده‌اند، افزود: دشمنان از اسلام و محتوای اسلام سیلی خورده اند، لذا باید مراقب ضربه‌های آنها باشیم.

آیت‌الله علما با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مقوله نفوذ در کشور اظهار کرد: دشمنان در تلاشند تا انقلاب را با کارها و رفتارهای نادرست و اختلاس ها و حقوق‌های نجومی و... بی‌محتوا جلوه دهند، این در حالیست که با حفظ ظاهر و باطن واقعی انقلاب می‌توان آن را از ضربه‌های دشمنان در امان نگه داشت.

آیت‌الله علما افزود: امروز ایران اسلامی در سایه مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری توانسته در بین کشورهای منطقه نفوذ کند و به قضاوت دوستان و دشمنان، ولایت و مدیریت بهتر از این نظام امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این دیدار بر نقش بی‌بدیل امام خمینی(ره) در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: امام خمینی (ره) با تکیه بر نقش مردم توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.
ارسال نظرات