مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در آیین گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن در دبیرستان شهید بهشتی از نعمت ولایت و رهبری به عنوان یکی از بزرگترین برکات و الطاف خداوند متعال به ملت بزرگ ایران نام برد.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۰۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر ضمن تبریک و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، ملت ایران را از بهترین ملت ها یاد و نعمت ولایت و رهبری را بزرگترین هدیه خداوند به این ملت عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود، بلكه همان‌گونه كه بسياري از دولتمردان آمريكائي، اسرائيلي و اروپائي در خاطرات خود ازآن روزها تعبير كرده‌‌اند، انقلاب از ديدگاه آنان زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب بود و این به برکت رهبر و ملت بزرگ ایران است .

وی در پایان ابیان کرد: نهضتي كه امام‌‌خميني(ره) پرچمدار و پايه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سيماي حقيقي آن را پس از 14قرن به جهان تشنه عدالت بنماياند، به همين علت است كه انقلاب اسلامي ايران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌خميني» شناخته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها