مراسم جشن گلریزان با همراهی خانواده‌های شهداء و دست‌اندرکاران سپاه زنجان در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۴۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان درمراسم جشن گلریزان در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه گفت: تلاش می‌کنیم با همراهی گروه خط‌شکنان، خانواده‌های معظم شهدا و خیران مجموعه خود جشن گلریزانی را در این محل برگزار کنیم.

سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی یاری افزود: در وهله نخست بر خود وظیفه می‌دانم که از تلاش‌های ارزشمند بنیانگذاران و خیران مهرانه که با هدف کاهش درد و رنج بیماران و خانواده‌های آنان شکل گرفته است قدردانی کنم.

وی رسیدن به همنوع را از آموزه‌های دینی دانست واظهار داشت: مهرانه به درستی در مسیر این آموزه‌ها گام برداشته است.

موسوی با اشاره به برگزاری سالانه 380 یادواره شهداء در کل استان زنجان توسط این نهاد تصریح کرد: به عنوان مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان از ظرفیت این یادواره‌ها برای ترویج فرهنگ مهر و مهرورزی مهرانه و معرفی این نهاد برآمده از دل مردم استفاده خواهیم کرد.

وی بر لزوم برگزاری برنامه‌های مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با همراهی گروه خط‌شکنان، خانواده‌های معظم شهدا و خیران مجموعه خود جشن گلریزانی را در این محل برگزار کنیم.

ارسال نظرات