همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در تمام مدارس عجب شیر نواخته شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام جمعه عجب شیر در این آیین با اشاره به اینکه این انقلاب راحت به دست نیامده است، گفت: شما دانش آموزان باید ادامه دهنده راه انقلاب باشید.

حجت الاسلام شربیانی حفظ حجاب، کسب علم، آینده نگری و اخلاق مداری را از دانش آموزان خواستار شد و اظهار کرد: شما آینده سازان این جامعه هستید.

وی افزود: دانش‌آموزان ایرانی با حضور فعال خود در برنامه‌های دهه مبارک فجر در مقابل استکبار و هجمه‌های فرهنگی دشمنان در کشور ایستادگی می‌کنند و حضور گسترده ایرانیان در همه زمینه‌ها به عنوان رمز پیروزی و دوام انقلاب است.

امام جمعه عجب شیر، اظهار کرد: همه روزها از آن خداوند است و علت نامگذاری برخی از روزها به یوم‌الله بیانگر آن است که در این روزها سرنوشت بشریت تغییر می‌یابد.

وی افزود: در یوم‌الله ۱۲ بهمن اقدامی شبیه معجزات پیامبران الهی و اولیای خداوند در ایران اسلامی رقم خورد و امام(ره) با ورود خویش سبب شدند تا دستان استکبار جهانی و رژیم ستمشاهی برای همیشه از این کشور کوتاه شود.

مدیر آموزش و پرورش عجب شیر نیز در این آیین، استقلال آزادی جمهوری اسلامی را مهم ترین شعار انقلاب بیان کرد و افزود: ارمغان امام خمینی(ره) جمهوریتی بود که داریم و در همه بخش های جامعه مردم سهیم هستند.

محمدعلی صمد زاده همچنین استقلال و آزادی را ارمغان های دیگر انقلاب دانست و تاکید کرد: اگر مستقل هستیم و هیچ دولت خارجی اجازه ندارد برای ما تصمیم بگیرد و اگر از آزادی برخورداریم همه این ها مرحون زحمات امام راحل است.

ارسال نظرات