ه مناسبت آغاز دهه فجر و همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب اسلامی در شهرستان اردکان به صدا در آمد .
کد خبر: ۸۸۱۶۵۰۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این مراسم ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید محمدعلی قانعی (شهید انقلاب اسلامی اردکان) را گرامی داشت و افزود : فلسفه نواختن زنگ انقلاب ، یادآوری مجاهدت های ملت فداکار ایران اسلامی است .

محمد اشرفیان گفت : افتخار ما این است که در کشوری زندگی می کنیم که احکام قرآن و اسلام در آن حاکم است و ما پیرو ولی فقیه هستیم .

وی ، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت همه مردم برشمرد و اظهار داشت : حضرت امام خمینی (ره) مثل خورشیدی بود که در کشور طلوع کرد و ایشان به ما آموخت که باید با ظلم مبارزه کرد و در مقابل آن ایستاد .

مدیر آموزش و پرورش اردکان از دانش آموزان خواست با ادامه دادن راه شهداء به آرمان های والای نظام و انقلاب اسلامی پایبند باشند .

لازم به ذکر است که این مراسم با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ، فرمانده نیروی انتظامی ، اعضای شورای اسلامی شهر ، خانواده معظم شهداء و ایثارگران و جمع دیگری از مسئولین شهرستان در واحد مقاومت پیشگامان هرنستان حضرت فاطمه الزهرا(س) اردکان برگزار شد .


ارسال نظرات