در فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی که نامزد اسکار شده است،«تجاوز» در ایران را به عنوان معضل اجتماعی برای دنیا به نمایش در خواهد آورد!!!
کد خبر: ۸۸۱۶۵۲۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

دستور ترامپ برای ممنوعیت مهاجرات و سفر اتباع برخی کشور‌ها اگرچه در بسیاری از رسانه‌ها نقض آشکار برجام از سوی آمریکا و همچنین سقوط آزاد عزت پاسپورت ایرانی قلمداد شد با این حال روزنامه‌های زنجیره‌ای را فقط دلواپس کارگردان سیاه‌نمای ایرانی نمود!

اصغر فرهادی کارگردانی که با سیاه‌نمایی از اوضاع ایران و فرهنگ ایرانی توانسته بود سال‌ها پیش جایزه‌ی سیاسی اسکار را به دست آورد،احتمالا در صورت ورود به آمریکا برای حضور در مراسم اسکار دستگیر خواهد شد!با این حال تحریم اسکار از سوی اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی بازیگر«فروشنده» از سوی زنجیره‍‌‌ای ها مورد تمجید قرار گرفته است!

روزنامه‌ی غربگرای شرق بدون اشاره به لگدمال شدن عزت پاسپورت ایرانی و انفعال دستگاه دیپلماسی نوشت : فرهادی کارگردانی است که از کنار مسائل به‌راحتی نمی‌گذرد؛ او نسبت به گورخواب‌ها، مردم غزه و... واکنش مناسب نشان می‌دهد. باور كنيم این بار نیز فرهادی می‌تواند با حضورش در مراسم اسکار به شکل بهتری به مسائل و سیاست‌های نژادپرستانه ترامپ واکنش نشان دهد.

اخیرا وحید یامین پور با کنایه به کارگردانان و هنرمندان سیاه‌نمای ایرانی در صفحه‌اش در اینستاگرام نوشت:ایرانی های خشن ! ایرانی های دروغگو! ایرانی های متجاوز ، ایرانی های حریص ، ایرانی‌های عصر حجری و ... اینها تصویری است که دوستان هنرمند ما از ما ساخته اند و بابتش اسکار و نخل و خرس گرفته اند .حالا به خاطر همین تصویرها به دنیای متمدن ممنوع الورود شده اند. انصافا چرل اسم این کار را نژاد پرستی می‌گذارید ؟این کار دفاع از خود است.

گفتنی است در فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی که نامزد اسکار شده است،«تجاوز» در ایران را به عنوان معضل اجتماعی برای دنیا به نمایش در خواهد آورد!!!

ارسال نظرات