خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی حسینی در یادواره شهدای مسجد ثارالله شیروان:

انقلابی بودن یعنی تا زمان شهادت همراه ولایت باشیم

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شیروان در یادواره 22 شهید گرانقدر مسجد ثارالله این شهرستان گفت : انقلابی بودن یعنی همان شعاری که در آن زمان ها می دادیم یعنی این که باید تا زمان شهادت همراه ولایت باشیم
کد خبر: ۸۸۱۶۵۳۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت‌الاسلام حسینی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد ثارالله شیروان ، سوریه را میدان امتحان دانست و از شهدای مدافع حرم بعنوان سند افتخار جامعه یاد کرد.

وی با اشاره به این نکته که شهدای مدافع حرم پرورش یافته مکتب عاشورا و کربلا هستند، ادامه داد: شهدای مدافع حرم به خوبی پیام های عاشورا را درک کرده و آن را در زندگی خود پیاده ساختند و توانستند به درجات والای انسانی دست پیدا کنند.

حسینی در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره تنها شهید مدافع حرم شهرستان مرتضی زرهرن، گفت: شهدا دلبسته و وابسته به دنیا نبودند ولی دلبسته به خانواده و فرزندان خود بودند اما این وابستگی نتوانست جلوی تقرب الهی آنها را گیرد.

وی با بیان اینکه شهدا در مکتب امام حسین(ع) درس گرفتند و بزرگ شدند، اظهار کرد:  شهدای مدافع حرم با شهادت در راه اهل بیت و اسلام به آنچه که آرزوی آنها بود رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان باید پیرو مکتب شهدا باشند و در کلاس درس شهدای مدافع حرم تربیت شوند، افزود: جوانان انقلابی و بسیجیان ادامه‌دهندگان راه شهدا و شهید زرهرن هستند.

این مبلغ فرهنگی در خصوص اولین شاخصه انقلابی بودن گفت: اولین شاخصه انقلابی بودن دوست داشتن خدا، رسول و جهاد است واین که اسلام و ولایت را از همه بیشتر دوست داشته باشیم.

حسینی در بخش دیگری اظهار کرد: انقلابی بودن یعنی اعتقاد به اسلامی که تمام ابعاد زندگی انسان را بیان می‌کند و روشن است که این دیدگاه تفاوت بسیاری با اسلام ارتجاعی، که تنها با نگاه به امور شخصی و عبادی اسلام را تفسیر می‌کند، دارد.

وی افزود: انقلابی بودن، یعنی حفظ و حراست حاکمیت ولایت فقیه از توطئه‌های دشمن، به فرموده رهبر انقلاب، دشمن به دنبال از بین بردن حاکمیت اسلام، قرآن و ولایت فقیه است و تنها به دنبال این نیست که چرا بمب هسته‌ای، سپاه و نیروی زمینی دارید و چرا می‌خواهید استقلال فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشید.

حسینی عنوان کرد : هنر و سعادت یک انسان چه در دنیا و چه در آخرت در انقلابی بودن اوست، چرا که زندگی بدون داشتن روحیه انقلابی معنایی ندارد.

وی به اولین سخنرانی رئیس جمهور جدید امریکا که در سخنان ،خود بر ضرورت خرید کالای امریکایی تاکید کرده بود  اشاره کرد و  گفت رهبر فرزانه انقلاب چندین سال است این جمله را می فرماید ولی ما متوجه نمیشویم و به آن عمل نمی کنیم.

حسینی با اشاره به بدعهدی آمریکا با ایران در مذاکرات هسته‌ای و مساله برجام، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها غیر قابل اعتماد بودن این کشور جنایتکار را اعلام و گوشزد کرده بودند.

وی با بیان اینکه عده ای در کشور سعی دارند پیمان شکنی آمریکا با ایران در مذاکرات هسته ای و مساله برجام را توجیه کنند، ابراز داشت: انتظار می رود که مسئولان اجرایی پاسخ مناسبی به نقض عهد آمریکا بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها