با مرور وقایع و رویدادهای پیش از انقلاب اسلامی، به راحتی می توان تشخیص داد که کشور ما تحت سلطه بیگانگان و استکبار جهانی بوده است و از کشور اسلامی ایران تنها نام اسلامی آن پا برجا بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۶۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

کشوری اسلامی که اصول های اولیه شرع مقدس اسلام در آن رعایت نمی شد، از قراردادهای ننگین گرفته تا طرح های خفت آوری همچون کاپیتولاسیون که دقیقا رابطه ارباب و رعیت را زنده می کرد و این ها فقط بخشی از حکومت ننگین طاغوت بود.

حکومتی ننگینی که مردم با مبارزه علیه آن جایگاه حقیقی خود را به دست آورد چراکه طبق آموزه های دینی و مکتبی ما جایگاه انسان بالاتر از همه مخلوقات قرار داد و ملت با پیروزی انقلاب نفس تازه ای گرفتند و عطر حکومت علوی و اسلام ناب را استشمام کردند.

مردمی که با شعارهای مرگ بر شاه که در حقیقت مرگ بر استبداد و مرگ بر طاغوت بود به جهانیان اثبات کردند که برای مقابله با هر دولت مستبد تنها اراده کافی است و اگر اراده کنند به راحتی می توانند ظالمان را از حکومت بر کشور خود دور کنند و حقیقتا انقلاب اسلامی ما موجب عزت و سربلندی جهان اسلام شد و بنابه تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب ما به جهانیان صادر شد.

درحالی که بسیاری از کشورهای حامی رژیم طاغوت تلاش داشتند انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند ولی خواب های آشفته آن ها هرگز تعبیر نشد چراکه دو عنصر اصلی انقلاب اسلامی یعنی رهبری و مردم در کنار هم بوده و هستند و با کمک پروردگار متعال این انقلاب اسلامی با اهداف مقدس و عالی خود به انقلاب جهانی حضرت قائم آل محمد(عج) وصل خواهد شد.

دیروز جوانان عصر طاغوت، همه نقشه های شوم و شیطانی استکبار جهانی را نقش برآب کردند، حال استکبار جهانی بداند با جوانان عصر یاقوت طرف حساب هستند بنابراین در مقابل چنین فرزندان انقلابی نباید دست از پا خطا کنند چراکه سخت پشیمان خواهند شد.

غلامرضا خدایی

ارسال نظرات