خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از اجرای بیش از 1200 عنوان برنامه در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛عباس نیکبخت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی درگفتگو با روابط عمومی ناحیه بسیج بجنورد،گفت: بیش از 1200برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد و با حضور بسیجیان وعموم مردم شریف شهرستان در دهه فجر برگزار می شود.

وی افزود: دهه فجرنقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود که انتقال دستاوردهای این پیروزی به نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج بجنورد با بیان اینکه در دهه فجر امسال برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می شود، بیان کرد: دیدار دست اندرکاران برنامه های دهه فجر با نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، حضور منسجم بسیجیان در گلباران تمثال مبارک امام خمینی و امام خامنه ای ، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه، حضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی 22بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نشست های بصیرتی ،از جمله برنامه های ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در دهه فجر امسال است.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب است، تصریح کرد: ناحیه بجنورد برنامه های دهه فجررا با تمام توان و ظرفیت اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه گفت:این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تداوم این انقلاب تا به امروز سهم بسزایی را ایفا کرده اند وامروزه انقلاب ما در حال صادر شدن به دیگر کشورهای جهان است.

نیکبخت در پایان گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه نیز با حضور باشکوه مردم و بسیجیان شهرستان بجنورد برگزار و مردم بار دیگر با آرمانهای امام راحل وشهیدان انقلاب تجدید میثاق و استقامت و ایستادگی خود در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را اعلام می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها