خبرهای داغ:
نشست خبری دهه مبارک فجر در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با حضور اصحاب رسانه شهرستان گرمه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۰۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج : سروان نعیمی جانشین فرمانده ناحیه بسیج شهرستان گرمه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایطی سی و هشتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد که جوانه‌های بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان و کشورهای منطقه در حال رویش است افزود: برنامه‌ریزی برای حضور بیشتر مردم در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر، برنامه‌های بسیج با محوریت بصیرت افزایی، تربیتی، رزمی و ورزشی اجرا خواهد شد تصریح کرد: در ناحیه مقاومت بسیج گرمه ۱۷۸ برنامه اجرایی می‌شود.

سروان نعیمی مهمترین برنامه‌های اولین روز از دهه مبارک فجر را گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره)، اجرای سرود دسته‌جمعی دانش آموزان، نواختن زنگ انقلاب در چهارراه مرکزی، دیدار با ائمه جمعه دانست و افزود: رژه موتوری نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی از دیگر برنامه‌های روز ۱۲ بهمن است.

وی مهمترین برنامه روز چهاردهم بهمن را حضور متمرکز نیروهای نظامی و انتظامی در برنامه گرامیداشت شهدای مدافع حرم عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه در مرکز استان و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گرمه اجرا میشود.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه گفت: در روز 19 بهمن و همزمان با روز حفاظت اطلاعات و سالروز عملیات والفجر 8 همایش سبک زندگی برگزار میشود.

وی تکمیل سایت اداری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه را  یکی از پروژه های شاخص شهرستان عنوان کرد و افزود: این پروژه در روز بیستم بهمن ماه با حضور فرمانده سپاه خراسان شمالی و مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری میرسد.

سروان نعیمی ادامه داد: برای ساخت بخش اداری این مجموعه با زیر بنای 1250 مترمربع،  یک میلیارد و 350 میلیون تومان هزینه شده است.

وی همچنین حضور حماسی و دندان شکن مردم، مسئولین و بسیجیان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن را از جمله برنامه های محوری این ایام عنوان کرد.

 

نعیمی با بیان اینکه مهمترین وظیفه مردم و مسئولین حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی است افزود: در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه  در سال 95 بیش از 220 عنوان برنامه اجرا نموده است که دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا و اجرای پروژه های مختلف عمرانی و فرهنگی از جمله مهمترین این برنامه هاست.

وی همچنین از برگزاری رزمایش گردانهای بیت المقدس تا پایان سال خبر داد و افزود: این رزمایش همچون سالهای گذشته در اسفند ماه برگزار می شود.

سروان نعیمی با بیان اینکه مهمترین اولویت برنامه های بسیج در سال آینده توجه به کیفیت است افزود: بصیرت افزایی، تقویت یگانهای رزمی، تغییر رویه از برنامه محوری به پیامد محوری و اثر بخشی از جمله اهدافی است که در سال 96 برنامه های بسیج را ملموس تر خواهد نمود.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را برگرفته از مردم دانست و افزود: شکر وجود این انقلاب بر همه مردم و مسئولین واجب است و بزرگترین شکر گذاری خدمت به ملت بزرگ ایران به صورت عملی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها