رئیس اداره آموزش و پرورش ساوه سند تحول بنیادین آموزش را چراغ راه تعلیم و تربیت دانست و گفت: حرکت به سوی حیات طیبه در سایه عمل به سند بنیادین آموزش و پرورش فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۱۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عبداله سالمی در همایش آشنایی با سند تحول بنیادین آموزش‌و پرورش که با حضور معاونین آموزش و پرورش در سالن اجتماعات شهدای گمنام سپاه ساوه برگزار شد با اشاره به سند راهبردی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تایید رهبر انقلاب و دولت رسیده است، گفت: این سند راهبردی رسالتی مهم در راستای توسعه و تحول در نظام آموزشی کشور است .

وی با اشاره به اهمیت نقش معلمان به عنوان عنصر اساسی این سند و تاثیرگذاری آنان بر دانش آموزان و پیشبرد اهداف این سند تصریح کرد: هفت سال از تصویب این سند در شورای انقلاب فرهنگی میگذرد و اکنون اهداف تعالی نظام جمهوری اسلامی و آینده دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند در گرو اجرای هر چه بهتر آن است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه تصریح کرد: این سند برای اجرا و تحقق نیازمند مشارکت عمومی تمامی بدنه آموزش ‌و پرورش به ویژه معلمان و مربیان است، تربیت انسان های مومن و متعهد در قالب تعلیم و تربیت اسلامی،توجه به خواسته ها و نیز رویکردها و راهبردهای اساسی برای پیشرفت و رشد در مسیر ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان از جمله رویکردهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

سالمی همچنین افزود: حرکت به سوی حیات طیبه در سایه عمل به سند بنیادین آموزش و پرورش و فراهم کردن زمینه های عمل به این سند در راستای تسریع و تسهیل در رشد علمی و تربیت اسلامی دانش آموزان ضروری است .

وی افزود: اثربخشی و داشتن ارتباط تنگاتنگ با دانش آموز و اولیای آنان، ارتقای سطوح آموزشی و پرورشی و از جمله رویکردهای اساسی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده که باید مورد توجه قرار گیرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات