اصغر مسعودی گفت: بنده معتقدم کلید حل مشکلات کشور ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی است، ما باید درهمه نهادها تفکر بسیجی را جاری و ساری کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۵۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

اصغر مسعودی نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنان اخیر سردارغیب پرور مبنی بر اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی است که همواره خود را مدافع جان و مال مردم می داند، گفت: بسیج یک تفکر است و این تفکر اگر درست تبیین شود قطعا به نسل های بعدی هم منتقل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امروز بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی از برکت رهنمودهای امام خمینی (ره) و امام خامنه ای در اوج قدرت قرار گرفته ایم و این به بخاطر تبیین تفکر بسیجی در بین احاد ملت است.

مسعودی اظهار داشت: اگر مشکلاتی در کشور و جامعه ما ظهور و بروز پیدا می کند، ناشی از فاصله گرفتن برخی افراد از روحیه و تفکر بسیجی است که در سال های گذشته در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته ایم.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان خاطر نشان کرد: قطعا اگر امروز آن تفکر بسیجی، تجربه بسیجی، همدلی و همگامی بسیجی و اطاعت از امر رهبری معظم انقلاب و انسجامی که در سالیان گذشته بدست آمده است، همانگونه که بوده به نسل امروز انقلاب منتقل شود، این نسل هم شیفته تفکر بسیجی خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیجی که با صلابت، شجاعت، همدلی، اخلاص و با اطلاعت از امام بزرگوار توانست روحیه آرمان خواهی، عدالت خواهی، ظلم ستیزی، شهادت طلبی و ایثار را در خود تقویت کند امروز هم با استفاده از راهنمایی های ارزشمند مقام معظم رهبری می‎تواند تفکر بسیجی را در جامعه امروزی فراگیر کند و مشکلاتی را که امروز کشور با آن دست و پنجه نرم می کند را پشت سر بگذارد.

وی گفت: بنده معتقدم کلید حل مشکلات کشور ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی است، ما باید درهمه نهادها تفکر بسیجی را جاری کنیم، ما در هشت سال دفاع مقدس تجربیات بسیاری کسب کرده ایم و امکانات بسیاری بدست آورده ایم اکنون بنده این سوال را مطرح می کنم که آیا این تجاربی که در هشت سال دفاع مقدس بدست آورده ایم در رفع مشکلات، در بازسازی و در سازندگی، به آن گونه که شایسته و بایسته بوده مورد استفاده قرار گرفته است؟ 

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان گفت: ما مسئولین باید فرماندهانی که در دوران دفاع مقدس عملکردی بسیجی وار داشته اند را الگو قرار دهیم؛ فرقی نمی کند ارتشی بود یا بسیجی و یا پاسدار، این فرهنگی که امام راحل تبیین کرده بودند در همه نهادها وجود داشت، ما باید از این فرمانده ها الگو بگیریم به عنوان مثال از شهید صیاد شیرازی که نگاهش یک نگاه بسیجی وار بود و آن شهید والا مقام را ملاک قرار دهیم و این گونه نگاه ها اگر امروز در بین مسئولین و جامعه فراگیر باشد قطعا ما در اقتصاد، در سیاست، فرهنگ و اجتماع بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات