خبرهای داغ:
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از برگزاری دومین کنفرانس ملی یافته‌های پژوهشی در عمران، معماری و شهرسازی به میزبانی این واحد خبر داد و گفت: این کنفرانس 18 و 19 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۵۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از تسنیم، مازیار احمدی گلسفیدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان به ارسال مقالات به همایش ملی یافته‎های نوین پژوهشی در عمران، معماری و شهرسازی اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش برای دومین بار است که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 150 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، تصریح کرد: بیش از 5 ماه است که دبیرخانه این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده و مهلت ارسال آثار امروز به پایان رسیده است.

معاون پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان اینکه 100 مقاله در این همایش پذیرش شده، افزود: آثار پذیرش شده به صورت پوستر و یا ارائه مقاله در روز برگزاری همایش ارائه خواهد شد.

گلسفیدی با بیان اینکه این همایش از صبح روز 18 بهمن ماه  آغاز خواهد شد، افزود: این همایش 2 روزه است و از دو سخنران کشوری در این همایش استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به سابقه برگزاری همایش‎های ملی و بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی و بر اساس ظوابط که اگر  سه همایش در سطح ملی برگزار شود امکان برگزاری آن همایش در سطح بین المللی وجود خواهد داشت به دنبال این هستیم که در سال‎های آینده این همایش را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

معاون پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان یادآور شد: در  اسفند ماه همایش در زمینه پزشکی تحت عنوان "بارداری ایمن" که در سطح استان گلستان برگزار می‎شود.

 گلسفیدی افزود: کمیته اجرایی این همایش تشکیل شده و علی‎رغم اینکه این همایش استانی بود  100 مقاله تا کنون در این همایش  دریافت کردیم، افزود:  همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص برگزاری این همایش داشتیم  و مجوزات لازم نیز برای برگزاری از وزارت علوم اخذ شده است.

وی یادآور شد: مسابقه سازه‎های ماکارونی در تاریخ 17 تا 19 اسفنده در دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفتیم و تا کنون ستاد اجرایی آنها اقدامات زیادی انجام داده است.

معاون پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان  این همایش در دو روز برگزار می‎شود، بیان داشت: تا کنون 100 تیم بری حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده است.

گلسفیدی افزود: این همایش در 2 سطح دانش‎آموزی و دانشجویی در 3 بخش گرایش سنگین، گرایش راندمان سازه یک متری و 45 سانتی‎متری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها