امام جمعه درگز گفت: آینده انقلاب اسلامی در پیروزی جاودانه حق علیه باطل خلاصه شده و زنگ خطری برای مستکبران جهان است.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۷۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
حجت‌الاسلام حسین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ یک زلزله سیاسی علیه جهانخواران و پیروزی مستضعفین بر مستکبران بود.
 
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه عظیم اجتماعی و سیاسی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت.
 
حجت‌الاسلام ملکی گفت: این انقلاب از یک سو معادلات جهانی مستکبران را بر هم زد و از طرف دیگر، رژیم طاغوت شاهنشایی که نوکر بیگانگان بود را ریشه‌کن کرد.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی قدرت الهی برخواسته از فطرت بشری را مطرح کرد.
 
امام جمعه درگز با بیان اینکه این انقلاب در راه آرمان‌هایش به پیش می‌رود، گفت: انشاءالله، خداوند ملت ما را مدد نماید تا در سایه ولایت فقیه این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش، یعنی حضرت مهدی(عج) برسد.
 
وی ضمن تاکید به اینکه مردم در ۲۲ بهمن جشن ولادت انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر از هر سال برپا می‌کنند؛ ادامه داد: ماهیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، دفاع از مکتب اسلام است و لذا مشکلات اقتصادی، جنگ نرم و بد اخلاقی‌های سیاسی، که توسط دشمن ایجاد شده است؛ مردم را خسته و ناامید نمی‌کند.
 
حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زنگ خطری برای مستکبران جهان است؛ اذعان داشت: دشمنان بارها خواسته بودند که انقلاب اسلامی را شکست دهند و برای این منظور جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ نرم را راه انداخت؛ ولی نتوانستند این انقلاب را شکست دهند.
 
وی ادامه داد: آنها در اهداف خودشان مصمم هستند و تلاش خود را برای مقابله با این فطرت انسانی ادامه خواهند داد.
 
خطیب جمعه درگز تاکید کرد: ما امروز در معادلات و تحولات منطقه‌ای حرف اول را می‌زنیم؛ با آنکه کل جهان می‌خواستند سوریه را تجزیه کنند؛ اما به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دشمن را در اهدافش مایوس کردیم.
 
وی افزود: مردم جهان به این نتیجه رسیده‌اند که کمونیست و سرمایه داری نمی‌توانند جوابگوی نیازهای بشری باشند.
 
وی در پایان گفت: آینده انقلاب اسلامی در پیروزی جاودانه حق علیه باطل خلاصه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها