خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن در مراسم گلبانگ انقلاب گفت: نهال انقلاب ما با آبیاری خون شهیدان به درخت تناوری تبدیل شد که هر روز میوه ونتیجه می دهد وبیداری اسلامی وظلم ستیزی میوه های این درخت تناور است.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان  محمد صالح منصوری در مراسم گرامیداشت گلبانگ انقلاب در بندرترکمن با تبریک یوم الله دهه فجر وعلل وعوامل انقلابها در کشورها اظهارداشت:طبق نظر کارشناسان هر انقلابی در جهان بیش از 1دهه دوام نمی اورد امام انقلاب اسلامی ایران در حال ورود به چهارمین دهه از انقلاب است چرا که پایه انقلاب ما بر اساس دین،رهبری ومردم است.

وی تصریح کرد:نهال انقلاب ما با آبیاری خون شهیدان به درخت تناوری تبدیل شد که هر روز میوه ونتیجه می دهد وبیداری اسلامی وظلم ستیزی میوه های این درخت تناور است.

امام جمعه بندرترکمن افزود:حاکمان در دولتها با روی کار امدن خود همواره ظلم وستم را پیشه کار خود ساختند همچنان که ترامپ با روی کار آمدن خود تظاهرات اعتراض امیز مردم را در ایالات این کشوربه همراه ساخته که ناشی از نارضایتی مردم از روی کار امدن این حکومت است به نحوی که مردم آمریکا به دست خود پرچم کشورشان را به آتش می کشند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها