مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندر انزلی خبر داد:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندر انزلی گفت: رژه ماشین آلات کشاورزی، نماد موفقیت کشاورزی در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر با نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس و رژه ماشین آلات کشاورزی در کپورچال برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۹۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

مهندس مهدی پور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از انزلی، اظهار کرد: ایران اسلامی در چهار دهه حیات خود جزو قدرت های جهان شمرده می شود که پیش بینی حضرت امام (ره) در خصوص سه قطبی بودن دنیا با وجود انقلاب اسلامی امروز بیش از پیش قابل لمس است و موفقیت در عرصه های سیاسی، نظامی و علمی خود گواه بر این مدعاست.

وی تصریح کرد:امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و ورود تاریخی حضرت امام (ره) در روستای کپورچال رژه ماشین آلات کشاورزی را در این روستا شاهد بودیم که نماد خودباوری و موفقیت انقلاب اسلامی در این چهار دهه پس از پیروزی است.

مهدی پور در گفتگوی صمیمی با کشاورزان و مالکین ماشین آلات کشاورزی به بررسی مشکلات آنان پرداخت و قول اعطای سهمیه سوخت به مالکین و همچنین بررسی مشکلات آنان طی جلسه ای در مرکز ترویج خدمات کشاورزی کپورچال با حضور مسئولین دخیل در این امر را داد و به وام های اشتغال خانگی و کشاورزی اشاره نمود که تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بوده و روستاییان می توانند برای دریافت آن به جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.

به گزارش بسیج؛ مراسم رژه ماشین آلات کشاورزی از مرکز ترویج خدمات تا سالن ورزشی شهدای کپورچال برگزار گردید و در آن مهندس مهدی پور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندر انزلی، جمعی از مسئولین محلی و کشاورزان منطقه چهار فریضه و بسیجیان حضور داشتند.

ارسال نظرات