خبرهای داغ:
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور ارومیه خبر داد

برگزاری کرسی آزاداندیشی با حضور دانشجویان در ارومیه

کد خبر: ۸۸۱۶۶۹۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور ارومیه گفت: کرسی آزاداندیشی با حضور دانشجویان در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین کیقبادی اظهار داشت: کرسی آزاداندیشی با موضوع «آیا من برای انقلاب کاری کردم‌ یا نه و متقابلا آیا انقلاب برای من کاری کرده است یا خیر» در ارومیه برگزار می‌شود که امیدوار هستیم مورد استقبال جامعه هدف نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مباحث مختلف مانند عزت، قدرت ملی، عدالت، آزادی، امنیت، معیشت، رفاه، دانشگاه، استقلال و ... در این رویداد مطرح می‌شود، اضافه کرد: این آئین شنبه 16 بهمن‌ماه ساعت 10 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور ارومیه برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور ارومیه خاطرنشان کرد: کسانی که موافق یا مخالف عملکرد در این حوزه‌ها هستند برای صحبت کردن در کرسی به شماره تماس 0935665867 پیامک بفرستند.

این فعال دانشجویی برای استقبال جامعه دانشجویی از این حرکت ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: برای کیفیت بخشیدن به این سری برنامه‌ها لازم است که دانشگاهیان ضمن حضور موثر و مفید در این برنامه‌ها، ایده‌ها و نظرات خود را به برگزارکننده‌ها انعکاس دهند.

کیقبادی این سری حرکت‌ها را یک اقدام موثر برای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه جوان و دانشجو همچنین فرصت مغتنمی برای اطلاع یافتن از دغدغه‌ها و دل‌مشغولی آنها دانست و بیان داشت: برای برگزاری برنامه‌هایی از این دست در صورت استقبال مخاطبان به صورت منظم باید اهتمام شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این روزها یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای تبیین بایدها و نبایدهای انقلابی‌گری همچنین بررسی اقدامات متقابل ما برای نظام و نظام برای ما است که نباید این قبیل فرصت‌ها را به سهولت از دست دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار