14 برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر توسط حوزه هنری استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۸۱۶۷۱۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره تئاتر بچه های مسجد برای اولین بار در استان دایر و تا کنون 15 اثر نمایشی به دبیرخانه ی این جشنواره ارسال شده است .

شریف اسلامی افزود: این جشنواره نیمه اول اسفند با مشارکت دبیرخانه مساجد، اداره کل تبلیغات اسلامی،سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت پرورشی آموزش و پرورش در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 14 برنامه فرهنگی و هنری در دهه ی فجر در استان برگزار می‌شود گفت: برگزاری مسابقه نقاشی کودک و انقلاب، برگزاری کارگاه سینمایی دفاع مقدس، اهدا کتاب‌های حوزه ادبیات پایداری به کتابخانه‌های استان و رونمایی از سه عنوان کتاب با همکاری کنگره شهدای استان از جمله این برنامه‌ها است.

محمدشریف اسلامی افزود: نشست تخصصی شعر انقلاب، نقد و‌ بررسی نمایش نامه‌ها و برگزاری مراسم شب آواز لری با حضور خوانندگان بومی و خوانندگان شهرستان ممسنی استان فارس به منظور احیاء آوازه‌های اصیل لری برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون 332 اثر تولیدی در بخش‌های مختلف فیلم و کتاب، نمایش، نمایش نامه، هنرهای تجسمی در زمینه عکاسی، نقاشی، پوستر، خوشنویسی، کاریکاتور و موسیقی به همت حوزه هنری استان تولید شده است.

شریف اسلامی با بیان اینکه تا پایان امسال از  9 عنوان کتاب رونمایی می شود گفت: 11 فیلم در حوزه زندگی ایرانی اسلامی، دفاع مقدس و بومی تولید شد همچنین 4 نمایش خیابانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی در دست تولید است.

ارسال نظرات