مدیر آموزش و پرورش حاجی‌آباد از اعزام 120 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی شلمچه خبر داد و گفت: تا پایان سال 95 بیش از 700 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۴۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حسین اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه اعزام دانش‌آموزان به منطقه عملیاتی جنوب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 10 نفر عوامل اجرایی شامل روحانی، راوی و سه نفر همکار فرهنگی در این اعزام با ما همکاری دارند.

 وی در ادامه افزود: این اردو یک اردوی کاملا فرهنگی و تربیتی است و دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس ازجمله اروند، شلمچه، فتح‌المبین، هویزه و طلاییه بازدید خواهند کرد.


مدیر آموزش و پرورش حاجی‌آباد با بیان اینکه سعی شده است تمامی تمهیدات لازم برای سفر مهیا شود، گفت: تا پایان سال 95 بیش از 700 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر به مناطق جنوب اعزام می‌شوند.

 اسماعیلی افزایش خودباوری و اعتماد بنفس و تقویت روحیه انقلابی را از اهداف این اردو عنوان کرد و افزود: با توجه به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس این برنامه برگزار شد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی ازجمله بازدید از یادمان‌ها، مسابقات فرهنگی، رزمایش رزمی فرهنگی و روایتگری توسط راویان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات