فرماندار بهاباد در زنگ گلبانگ انقلاب:

شب تار ملت ایران با رفتن شاه و تشکیل جمهوری اسلامی روشن شد/ انتخابات یکی از نعمات انقلاب اسلامی

همزمان با لحظه ورود امام خمینی به میهن اسلامی با حضور فرماندار ، امام جمعه و مسئولین در مدارس سطح شهرستان بهاباد و به صورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد شهرستان بهاباد نواخته شد .
کد خبر: ۸۸۱۶۷۵۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانداربهاباد در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر، و با بیان اینکه نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان کشور است، اظهار داشت : رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روز و ساعتی پس از 15 سال در 12 بهمن سال 57 به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، توانستند انقلابی ایجاد کنند که هم اکنون به الگویی بی بدیل برای همه کشورهای آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

فرماندار بهاباد در مراسم گلبانگ انقلاب با تبریک دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی است.

عباس اقبال با بیان اینکه شب تار ملت ایران با رفتن شاه و تشکیل جمهوری اسلامی روشن شد گفت: در روز 12 بهمن سال 57 امام وارد کشور شدند تا عزت و آقایی ملت را به ایرانیان برگردانند و پس از امام راحل عظیم الشان، امروز پرچم این انقلاب در دست حضرت آیت ا... امام خامنه(مدظله العالی) است و به فضل خدا ملت بزرگ و وفادار ایران پرچم این انقلاب را به حضرت ولی عصر(عج) تحویل می دهند.

وی با یادآوری نعمات انقلاب اسلامی به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم ایران مثل گذشته در انتخابات اردیبهشت سال آینده با حضور یکپارچه در پای صندوق های رأی، پایین ترین حلقه مدیران در سطح روستاها و شهر تا بالاترین مقام اجرایی کشور یعنی رئیس جمهور را انتخاب خواهند کرد.

اقبال از دانش آموزان به عنوان سرمایه های با ارزش کشور یاد کرد و با بیان اینکه امروز دانش آموزان ادامه دهنده راه انقلاب و شهدا هستند، بر کسب علم توسط دانش آموزان با هدف ارتقاء سطح علمی کشور در علوم مختلف تاکید و گفت: امروز جوانان و دانش آموزان با حضور در عرصه های فرهنگی و علمی از ارزش ها و دستاوردهای ایران اسلامی دفاع می کنند.

فرماندار بهاباد تصریح کرد: همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شکیت دشمنان استکباری و استعماری شود.

در پایان زنگ گلبانگ انقلاب همراه با اجرای سرود نواخته شد و دانش آموزان سالروز ورود امام به میهن را گرامی داشتند.


ارسال نظرات