فرماندار شهرستان میامی ضمن تقدیر از سپاه در شروع به کار تکمیل استخر سرپوشیده میامی گفت: امیدواریم خواسته های مردمی با کمک دیگر دستگاه ها هر چه سریعتر انجام شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۵۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، محمد مهدی کریمی در دیدار کارمندان دولت با امام جمعه این شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه فرآیند انقلاب اسلامی در سه قطعه شکل گرفته است، گفت: استقرار، تثبیت و ترمیم سه قطعه شکل گیری انقلاب اسلامی ایران است.

محمد مهدی کریمی بابیان اینکه دولت ها ضابطین حاکمیت است، افزود: هسته اولیه نظام حاکمیت است که  دولت ها ابزار اجرای سیاست های حاکمیت هستند .

وی  به دستاوردهای دولت تدبیر وامید اشاره کرد وگفت: با توجه به تحریم های موجود دولت از نظر وضع سلامت، حوزه روستایی و  آرامش مالی بسیار خوب عمل کرده است .

فرماندار میامی بابیان اینکه دولت تدبیر وامید جلوی تنش تورم را گرفته است، تصریح کرد: امروز تورم ایران به زیر ده درصد رسیده است در حالی که دولت در رکود آن طور باید وشاید نتوانسته خوب عمل کند و همه دولت ها خطاها و کاستی هایی دارند.

  وی با اشاره به اینکه در شهرستان میامی از سال گذشته تا به امسال 46 پروژه انجام شده است، گفت: از این تعداد 28 پروژه در بخش مرکزی و18 پروژه در بخش کالپوش در این ایام به بهره برداری می رسد.

کریمی با بیان اینکه  جهت ارتقای نمایندگی های شهرستان به اداره  نامه وپیشنهاد آن به استان داده  شده است،گفت: در اداره حداقل 3الی 5 نفر کارمند نیاز دارد در حالی که نمایندگی با یک نفر اداره می شود و تلاش کردیم این کار جهت خدمات رسانی بهتر به مردم انجام شود.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه برای ارتقای شهرستان باید هدف گذاری کنیم، تصریح کرد: سعی می می کنیم هفته ای از یکی از مدیران کل برای حضور در شهرستان دعوت کنیم د تا از نزدیک مشکلات را با مدیران کل در جریان بگذاریم .

وی ضمن تقدیر از سپاه در شروع به کار تکمیل استخر سرپوشیده میامی گفت: امیدواریم خواسته های مردمی با کمک دیگر دستگاه ها هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها