فرمانده ناحیه ثارالله یزد در جمع بسیج پیشکسوتان :
فرمانده ناحیه ثارالله یزد درجلسه لشکر الغدیریان که درسالن جلسات این ناحیه برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی راحادثه بزرگ بی نظیر توصیف کرد.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۶۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،دهقان گفت:پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه بزرگی بود ، حادثه ای که شایددر طول تاریخ بی نظیر بود.

وی در ادامه افزود: خداوند برما منت نهاد و ما را دوست می داشت و به ما لطف کرد که مردی از جنس مردانی که معمولی نبود به ما عطا کرد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) یک مرد عجوبه ،عاقل و خردمند، ،فهمیده و هوشیار و پاک وپاکیزه بود، شخصیتی از جنس پیامبران که یک ذره هوای نفس در وجود او نبود و در یک کلام امام (ره) انسانی خودساخته به تمام معنا بود.

دهقان در ادامه خاطر نشان کرد: خداوند چون ما را دوست می داشت شخصیتی را در آن عصر و زمان برای ما فرستاد و مردم هم وفاداری کردند و دور او جمع شدند و از دستورات او پیروی کردند وخون دادند ،جوان دادند ونتیجه آن شد که کاخ ستم فرو ریخت و دودمان خاندان پهلوی بر افتاد و در نهایت این نظام اسلامی شکل گرفت و انقلاب اسلامی پیروز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله درادامه جلسه لشکر(بازنشسته) الغدیریان بیان داشت تمامی امکانات این ناحیه در اختیار بازنشستگان می باشد لذا از شما عزیزان درخواست می گردد در اتاق فکر این ناحیه شرکت نموده و مشکلات و معضلات حوزه استحفاظی و مکان سکونت خود را در اتاق فکر مطرح نماییدتا بتوان راهکارهای مناسبی به منظور رفع معضلات حوزه استحفاظی خود پیدا کرد.

وی در پایان به بررسی مسائل و مشکلات در مورد برگزاری جشن سده و سیاسی و مشکلات و معضلات شهر یزد تاکید کرد و خطر صد در صدی حضور دشمنان و تاثیر گذاری بر جوانان را برای جمع حاضر بیان کرد.


ارسال نظرات