به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره)به میهن اسلامی

دیدار جمعی از ایثارگران سنندج با نماینده ولی فقیه در استان انجام شد

دیدار جمعی از ایثارگران با نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۷۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار جمعی از ایثارگران شهرستان سنندج که به مناسبت دهه مبارک فجر در کتابخانه امام خامنه‌ای سنندج برگزار شد ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل ایثار و از خودگذشتگی ملت به ویژه شهدا و ایثارگران خانواده های آنها است.
 
وی گفت: شهادت پایان زندگی نیست و این فکر که شهدا بعد از شهادت می‌میرند درست نیست، چراکه براساس آیات قرآن شهدا زنده و نزد خدا روزی می‌گیرند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان به توطئه ها و دسیسه چینی های دشمنان در طی سی سال گذشته اشاره کرد و افزود: استکبار برای تسلط بر جوامع و کشورهای مختلف هر بار توطئه و برنامه‌ای را روزی در قالب جنگ سخت و امروز هجمه‌های گسترده نرم را علیه کشور ما در سطوح مختلف انجام می دهد. 
 
وی گفت: ایستادگی ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و قرآن و عمل به دستورات خدا موجب شده که بسیاری از دشمنان از قدرت ما بترسند و به این قدرت ایران اعتراف ‌کنند.  
 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه گفت: استکبار به صورت جدی به عرصه جنگ تمدن ها ورود کرده و با ایجاد جنگ در برخی کشورها و خلق گروه‌های تکفیری و داعش و غیره جنگ تمدن ها را در ممالک اسلامی دنبال کرده است.

وی تصریح کرد: همه کشورهای استکباری بداند همانگونه که در جنگ با کشورها و مناطق به جایی نرسیدند این روش درگیرکردن مسلمانان از درون به وسیله داعش و غیره هم زمانش به پایان می‌رسد و نمی‌تواند به جایی برسد.

 
حجت الاسلام شاهرودی در ادامه سخنان خود از شهادت نیز به عنوان زیباترین جلوه تسلیم جان نام برد و گفت: کسانی که شهید می‌شود در واقع جانش را با خدا معامله کرده و بهترین اجر و پاداش را می‌گیرد. 
 

محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان  نیز در این مراسم اظهار کرد: شهدای اوایل پیروزی انقلاب در حقیقت فجرآفرینان واقعی هستند و نقش مهمی در پایه‌گذاری این انقلاب و اقتدار امروز آن دارند.

وی اظهار کرد: امروز مصادف با روز بازگشت امام راحل به کشور ایران اسلامی است؛ امامی که برای احیای ارزش‌های دینی و خدمت به بشریت و اسلام سختی‌های فراوان کشید.

 
وی در ادامه از خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان وارثان اصلی خون شهدا و انقلاب ایران نام برد و گفت: شهدا و خانواده‌ آنان از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند .

سلیمانی گفت: مردم کردستان 5 هزار و 400 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 840 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب و ارزش‌های آن کرده‌اند و همواره در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب در میدان حاضر بوده اند.

 


 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار