خبرهای داغ:
محفل انس و مودت و مجمع بسیج پیشکسوتان در حسینیه سپاه نایین برگزار شد
کد خبر: ۸۸۱۶۷۸۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

محفل انس و مودت و مجمع بسیج پیشکسوتان در حسینیه سپاه نایین برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسیج نایین همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر محفل انس و مودت و مجمع پیشکسوتان در حسینیه سپاه نایین با حضور بازنشستگان ، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد/

در این مراسم حجت الاسلام روح الله بیاتی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نایین گفت : پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین انقلاب نرم و فرهنگی، امریکا را بر آن داشت تا با راه اندازی جنگ نرم علیه ایران، از گسترش و نفوذ قدرت جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کند.

وی افزود : هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر می گردد.

حجت الاسلام بیاتی در مقابل نظام جمهوري اسلامي ايران كه حاکمیت اصلی آن از خداست بر سه ركن اساسي دين، مردم و رهبري استوار گرديده است.

استکبار ستیزی و کمک به مستضعفان جهان از اصول اساسی و ثابت انقلاب اسلامی ایران است .

وی یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب ، ایجاد یاس و ناامیدی در نسل جوان نسبت به آینده دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه نایین با اشاره به وضعیت ایران قبل انقلاب بیان داشت: نظام سیاسی ایران در دوران قبل انقلاب اسلامی، نظام سلطنتی و پادشاهی به شکل موروثی بوده و مردم ایران هیچ نقشی در به قدرت رسیدن پادشاه نداشتندو این شاه بود که با هر نوع خصومت و ویزگی از اختیارات کامل برخوردار بود.

وی با بیان اینکه ایمان به هدف یکی از شاخصه های امام(ره) بود، ابراز داشت: هدف آن حضرت ایجاد حکومت اسلامی و احیای اسلام ناب محمدی بود و ایشان حکومتی پایه ریزی کرد که به ملت ها بفهماند می توانید بدون ترس از استکبار با عزت و اقتدار زندگی کنید.در ساختار انقلاب اسلامی ولی فقیه جامع الشرایط در رأس امور اداره کشور و نظام قرار دارد.

حجت الاسلام بیاتی افزود : با پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه، ما مسیر سعادت، پیشرفت و توسعه را طی خواهیم کرد و ترقی ایران در زمینه های مختلف در عرصه جهانی گواه این مدعاست.

وی یادآور شد : در زمینه هسته جمهوری اسلامی ایران کشوری هسته ای و عضو باشگاه هسته ای جهان هستیم که قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران ، تهدیدات را از اعتبارات ساقط کرده و هیچ کشوری جرأت تجاوز نظامی به ایران را ندارد.

انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد برای  اسلام ناب محمدی

پس از سخنرانی حجت الاسلامی بیاتی ، آقای ابراهیم بوذرجمهری از هادیان وکارشناس علوم دینی سپاه در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب ، ایجاد روحیه استکبار ستیزی در ملل دنیا دوست مقاومت ، دلگرم شدن مظلومین و مستضعفین دنیا به ایران و الگوپذیری از آن ، معرفی اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکلایی به دنیا ، بیداری اسلامی را اثرات انقلاب اسلامی در جهان عنوان کرد.

وی گفت : انقلاب اسلامي در يكي از مناطق استراتژيك جهان یعنی ايران که قديمي ترين كشور نفت خيز خاورميانه، به همراه ديگر كشورهاي نفتي اين منطقه، نبض نفت و انرژي جهان را در اختيار دارد.

بوذرجمهری اضافه کرد : وقوع انقلاب در ايران حيات يخ بسته در رگ هاي جامعه ي اسلامي را احياء كرد و با اثر گذاري بر جامعه ي جهاني، بالاخص بر ملل و مردم بلاد اسلامي توانست دنيا را با واقعيت شگرفي كه در قدرتمندي دين و حكومت ديني پنهان است، آشنا كند هر چند كه سپردگي دولتمردان برخي از كشورها گاه مانع از بازتاب اين حقيقت عميق تاریخی است.

کارشناس علوم دینی اضافه کرد : صدور انقلاب و تأثير گذاري اين رخداد تاريخي بر مردم و ملل مختلف جهان برگي خواندني از ديوان قطور تاريخ انقلاب است.

وی در بخشی از سخنرانی خود پیرامون سبک زندگی پرداخت و عنوان نمود: زن و شوهر در هر دوره از زندگی مانند دو نوازنده هستند که باید با هم هماهنگ باشند.

بوذرجمهری در پایان ضمن تاکید به مسئولان گفت :زمینه های ازدواج آسان را در منطقه اطلاع رسانی و تبلیغ کنید.

انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد برای  اسلام ناب محمدی

انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد برای  اسلام ناب محمدی

انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد برای  اسلام ناب محمدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها