همرزم جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در گفت‌وگو با «بسیج»:

عدم استکبار ستیزی ماهیت انقلاب را تغییر می‌دهد

صادقی با بیان اینکه دست کشیدن از استکبار ستیزی باعث تغییر ماهیت انقلاب می شود، گفت: اصرار بر دین اصیل و روحیه استکبارستیزی از مبانی انقلاب است که امام خمینی (ره) برروی آن تاکید داشتند.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۸۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
قاصم صادقی، همرزم جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی، حمایت از مستضعفان و محرومان است، گفت: به سرانجام رساندن انقلاب، مستقر کردن نظام مطلوب، حفظ مبانی انقلاب و حفظ مبانی رسیدن به هدف از جمله نکات اساسی انقلاب اسلامی است که دیگر انقلاب‌ها از آن محروم هستند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه ایام دهه فجر فرصتی است که ما عوامل پیروزی و استمرار آنرا بازخوانی می‌کنیم و آرمانها و دستاوردهای انقلاب را معرفی می‌کنیم، گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شده و به همین سادگی ها حاصل نشده است و باید قدردان این انقلاب باشیم، چرا که خاری در چشم دشمن است و در سطح منطقه توانسته به پیروزی های بی شماری دست پیدا کند.
 
صادقی ابراز داشت: اصرار بر دین اصیل و روحیه استکبارستیزی از مبانی انقلاب است که امام خمینی (ره) بر روی آن تاکید داشتند و چنانچه از این مبانی دست بکشیم ماهیت انقلاب دچار مشکل می‌شود.
 
همرزم جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در پایان خاطر نشان کرد: صدور انقلاب اسلامی ایران به خارج از مرزهای ایران، یکی از دغدغه های استکبار جهانی است و برای ممانعت از این کار، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند اما با این همه، شاهد صدور انقلاب به کشورهایی همچون یمن هستیم.
ارسال نظرات