خبرهای داغ:
امام جمعه سرایان:

برخی از اساتید دانشگاههای ایران غیر انقلابی هستند

امام جمعه سرایان در جمع مسئولین ادارات ونهادها گفت: یکی از جایگاههای موثر ترویج فرهنگ اسلامی دانشگاههاست ولی هنوز هم برخی از اساتید دانشگاههای کشور غیر انقلابی هستند.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۹۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه سرایان صبح امروز در جمع مسئولین ادارات ونهادهای شهرستان سرایان که بمناسبت اولین روز از دهه فجر با وی دیدار کردند اظهار داشت: وظیفه همه پیامبران الهی وائمه معصومین(ع) مبارزه با طاغوت و طاغوتیان بوده است و امام راحل عظیم الشان با الهام گرفتن از منش پیامبران و ائمه معصومین (ع) نیز به مبارزه با طاغوت برخاست و با اتکای به خداوند متعال و پشتیبانی ملت ایران توانست حکومت شاهنشاهی را ساقط نماید و جمهوری اسلامی را به ارمغان بیاورد.
 
وی افزود: در برقراری حکومت اسلامی درایران طاغوت سیاسی درهم شکسته شد ولی ماهنوز داریم با طاغوت اقتصادی وفرهنگی مبارزه می کنیم ومهمترین چالش فراروی نظام چالش فرهنگی است موضوعی که مقام معظم رهبری بارها برای مقابله با آن تاکید نموده اند .
 
امام جمعه سرایان در ادامه سخنان خود گفت: وظیفه همه آحاد جامعه ما امروز کار جهادی و انقلابی ، بخصوص انقلاب فرهنگی می باشد ویکی از نهادهای موثر برای ارتقاء فرهنگ دانشگاهها می باشد وسئوال اینست که آیا همه دانشگاهها انقلابی واسلامی است باید در جواب گفت که متاسفانه هنوز برخی از اساتید دانشگاهها ی ما امروز غیر انقلابی وغیر اسلامی می باشند تا آنجا که حاضر نیستند از روی پرچم یک حکومت غاصب و ظالم و صهیونیستی عبور نمایند.
 
وی بیان داشت: بیشترین ضربه را انقلاب اسلامی از انقلابیونی خورده است که سکون وسکوت کرده اند که برخی از آنها جزء خواص انقلاب هستند وامروز مهندسی فکری انقلاب باید براساس تفکر ناب انقلابی باشد وما هنوز در کشور دستگاههای دولتی را مشاهده می کنیم که هیچگونه ارتباطی با نهادهای انقلابی ندارند وگاهی اوقات در تضعیف آنها می کوشند کاری موجب شادی دشمنان اسلام وانقلاب می شود.
 
امام جمعه سرایان با توصیه به وحدت وهمبستگی همه افراد جامعه گفت: ما نیز به تعدادی از برنامه های دولت ومسئولین دولتی انتقادداریم واین نقد تخریب نیست بلکه نقد منصفانه می باشد که یکی همین برجامی می باشد که برخی از مسئولین آن را فتح الفتوح می خوانند .باید پرسید که آیا برجام تاکنون تاثیری بر جامعه خصوصا اصناف وبازاریان گذاشته است .
 
وی افزود: مسائل فرهنگی جامعه ما بسیار مشکل دارد وهمه باید برای برطرف شدن این مشکلات وحاکم شدن فرهنگ ناب اسلامی همت گمارندوبا اتحاد ووحدت کلمه خودشان با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همه ناممکنها را ممکن سازند .
 
حجت الاسلام نجمی پور به مسئولین دولتی توصیه نمود که بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت بی منت به مردم می باشد که می بایست همیشه مد نظر مسئولین دولتی باشد.
 
پس از این دیدار همه مسئولین شرکت کننده با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان سرایان با قرائت فاتحه نثار روح این عزیزان نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام نمودند.
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها