خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد:

انقلابی ماندن و داشتن روحیه انقلابی‌گری وظیفه اصلی در پاسداری از انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد گفت: آخرین توطئه دشمن در براندازی انقلاب، نفوذ است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند و بنا به فرموده ایشان تنها راه خنثی‌سازی این توطئه، انقلابی ماندن و داشتن روحیه انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۰۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ مهدی ساعی پیروزی انقلاب اسلامی را آرزوی هزار ساله شیعه برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی با گفتمان الهی تمایزش را نسبت به دیگر انقلاب‌های جهان نشان داد.

وی درباره وجوه تمایز انقلاب ایران نسبت به دیگر انقلاب‌های جهان افزود: گفتمان حاکم بر جهان در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان حاکم مستکبران، لیبرال دموکراسی بود و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا گفتمان الهی انقلاب را متضاد با منافع خود دید و با دشمنی‌ها و توطئه‌ها در صدد نابودی انقلاب برآمد.

ساعی در ادامه تصریح کرد: آنچه باعث شکست استکبار جهانی در توطئه‌ها برای براندازی انقلاب نقش تأثیرگذار و اصلی را ایفا کرد، قدرت نرم یا همان حضور انقلابی و بسیج مردمی با انگیزه الهی و در سایه ولایت‌فقیه بود که در هیچ‌ یک از فراز و نشیب‌ها لحظه‌ای انقلاب را تنها نگذاشتند.

وی درباره ابعاد جهانی انقلاب نیز بیان داشت: وحشت اصلی دشمنان از انقلاب الگو شدن این گفتمان برای جهانیان است و تمام تلاش خود را در جهت مهار، تسخیر یا انحراف در تمام ابعاد انقلاب انجام دادند تا انقلاب جهانی نشود.

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد: امروز بر خلاف توطئه‌های دشمنان شاهد صدور انقلاب در فراتر از مرزهای منطقه هستیم و غرب آسیا و کشورهای منطقه به خصوص عراق، سوریه، یمن، بحرین و حزب‌الله در سایه گفتمان انقلاب ایران به پیروزی رسیده‌اند و در آینده‌ای نزدیک شاهد این قیام‌ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز خواهیم بود.

وی درباره یکی از مهم‌ترین تهدیدات انقلاب نیز گفت: دشمن برای برکناری انقلاب جبهه‌های مختلف جنگ سخت، جنگ نیمه سخت، جنگ نرم، جنگ هوشمند و تحریم اقتصادی را آزمایش کرد و حتی به فرموده رهبر معظم انقلاب با جنگ نامتقارن وارد شد، اما در همه این جبهه‌ها شکست خورد.

ساعی در ادامه اذعان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که تنها راه مهار انقلاب ضربه زدن به اصل انقلاب یا همان قدرت نرم است و دشمن طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث نفوذ به دنبال این است که بین ملت و ارزش‌ها و اعتقادات فاصله بیندازد و تنها راه خنثی‌سازی این توطئه دشمن، انقلابی ماندن و داشتن روحیه انقلابی‌گری است.  

وی در ادامه درباره برنامه‌های بسیج در دهه فجر نیز اذعان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر صبحگاه سراسری مدارس در 225 مدرسه شهرستان در 12 بهمن، اکران فیلم‌های ارزشی و جشنواره عمار، ویژه‌ برنامه ورود امام و آغاز دهه فجر با حضور در گلزار شهدا، برگزاری 146 نشست روشنگری با موضوع نفوذ و برپایی 12 یادواره شهدای انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد در پایان مطرح کرد: برگزاری 27 برنامه پیاده‌روری خانوادگی و کوه گشت، 49 جشن انقلاب، اعزام مبلغ به 171 مدرسه و سخنرانی در خصوص سبک زندگی و انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی از 17 بهمن تا 5 اسفند روز نجف‌آباد و در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار