خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسناتی در مراسم گراميداشت 12بهمن در نجف آباد:
نماینده ولی‌فقیه در نجف‌آباد گفت: در این شرایط سخت اقتصادی مهم‌ترین خدمت به مردم داشتن اخلاق و برخورد خوب است این مردم سختی‌ها را قبول کردند اما بی‌عدالتی و تبعیض را نمی‌پذیرند.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۰۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، امام‌جمعه نجف‌آباد، در مراسم گرامیداشت 12 بهمن که در گلزار شهدای نجف‌آباد و با حضور مسؤولان شهرستان برگزار شد، گفت: انقلاب ایران، تجلی انقلاباتی است که خداوند در قرآن کریم از عاد، ثمود، فرعون و نمرود و همه جباران عالم بیان کرده است.

وی پایمردی و تکیه بر صراط مستقیم را دو عامل اصلی در پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: پیروزی این انقلاب به برکت تجلی عظمت الهی بر این ملت بود چنان که قبل از انقلاب حتی آنانی که اعتقاد و ایمان راسخ به حقانیت راهشان داشتند، باورشان نمی‌شد روزی امام به قلب ملت برگردد.

حجت‌الاسلام حسناتی در ادامه خاطرنشان کرد: منتهای دید حضرت امام در جریان پیروزی انقلاب، هدف قرار دادن غده سرطانی منطقه، اسرائیل بود که سبب برافروخته شدن دشمنان برای جلوگیری از ورود امام شد ولی همان‌گونه که خداوند موسی را بر فرعون پیروز کرد، در این کشور با ناباوری مفسدان و سیاستمداران غربی و شرقی امام به میهن بازگشت.

وی این‌گونه حوادث را عامل تربیت و شکوفایی امت‌ها بیان کرد و گفت: در حوادث انقلاب، ملت قدم به قدم همراه با امام پیش رفت و امام که ذوب در اسلام و خدا شده بود، مردم نیز ذوب در امام شدند و امروز به برکت این انقلاب دارای چنین جایگاهی در منطقه و جهان هستیم.

حجت الاسلام حسناتي بزرگ ترین جشن در این ایام را خدمت‌رسانی بهتر به مردم برشمرد و افزود: بهترین راه خدمت به نظام، خدمت به مردم، خدمت به اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب است که این ملت در تمام میدان‌ها قدرتمندانه ایستادند و نشان دادند که دین و قرآن اساس این نظام است و به برکت این انقلاب ملتی به روز و در صحنه تربیت شد.

وی درباره نقش خدمتگزاران در این برهه از انقلاب بیان داشت: در این شرایط سخت اقتصادی مهم‌ترین خدمت به مردم داشتن اخلاق و برخورد خوب است این مردم سختی‌ها را قبول کردند ولی بی‌عدالتی و تبعیض را نمی‌پذیرند و از ما دولتمردان صداقت، رفاقت، اخلاق، تواضع و همدلی می‌خواهند و باید به این ملت که نه در طول این 38 سال بلکه از سال 42 در رکاب امام و انقلاب بودند، قابلیت خدمتگزاری را بالا ببرید.

حجت‌الاسلام حسناتی در ادامه درباره مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب نیز بیان کرد: به برکت این انقلاب و حضور مردم در تمام صحنه‌ها امروز نام و اندیشه انقلاب در کل جهان گسترش‌یافته و هر روز دشمنان از این امر عصبانی‌تر می‌شوند که از جمله توطئه‌هایشان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در این ایران بود که باز این ملت در این میدان نیز از خود هوشیاری نشان داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قیمتی که اکنون این نظام در عالم دارد قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و ایران دارای چنان قدرتی شده است که هر جلسه‌ای که مستکبران عالم برگزاری می‌کنند، حرف اول و آخرشان ایران است و معلوم می‌شود که ما زنده شده‌ایم و در سایه این انقلاب بیداری کشورهای اسلامی منطقه را نیز شاهد هستیم.

وی درباره اهمیت برگزاری مجالس دهه فجر نیز خاطرنشان کرد: گاهی تاریخ گذشته را فراموش می‌کنیم، و تکلیف داریم شرعاً یاد کنیم که خداوند در آیات الهی چقدر از نعمت انقلاب انبیاء سخن گفته و تاریخ انقلاب ایران نیز گوشه‌ای از این الطاف الهی است و باید از برگزاری این جلسات غفلت نکنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها