خبرهای داغ:
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر سال 95 در دانشگاه‌های این استان با شعار جوان انقلابی، جهاد کبیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۳۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

اسماعیل قزل‌سفلی صبح امروز در جمع فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز بابیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر سال 95 در دانشگاه‌های استان فارس با شعار جوان انقلابی، جهاد کبیر برگزار می‌شود اظهار داشت: کمیته تخصصی دانشجویی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با حضور دبیران تشکل‌های دانشجویی، مسؤولان بسیج دانشجویی و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های شیراز و مسؤولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های این استان و شهر شیراز برگزار شد.

وی از تشکیل ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر انقلاب اسلامی در ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال لیگ سخنوری و مناظره دانشجویی، جشنواره فرهنگی و ورزشی مدافع حرم، نشست دانشجویی بیداری اسلامی با همکاری امت واحده و با حضور انقلابیون کشورهای اسلامی در دانشگاه شیراز، نشست پرسش و پاسخ و مطالبه‌گری دانشجویی با حضور مسؤولان شهری در دانشگاه‌های شیراز برگزار می‌شود.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اکران فیلم و مستندهای فاخر انقلابی در دانشگاه‌های این استان و برپایی شب هنر انقلاب اسلامی (برگزیده جشنواره موسیقی ضداستکباری) در دانشگاه شیراز، پرده‌خوانی انقلاب با حضور کارشناسان تخصصی از قم در دانشگاه‌های شیراز و دیدار دانشجویی از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب خبر داد و تصریح کرد: حضور و سخنرانی دانشجویان ارزشی و انقلابی در قالب شبکه تحلیل‌گران جوان انقلابی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز و شهرستان‌ها، حضور و سخنرانی دانشجویان ارزشی و انقلابی در قالب شبکه تحلیل‌گران جوان انقلابی در مساجد و مدارس شیراز و شهرستان‌ها و نشست رسانه‌ای خبری تحلیلی دبیران تشکل‌های دانشجویی با حضور تمام تشکل‌های قانونی دانشگاه‌ها در مورد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و رسالت دانشجویان در آینده انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر در استان فارس است.

قزل‌سفلی، برگزاری مسابقه دانشجویی یادداشت‌نویسی ویژه فعالان دانشجویی در موضوعاتی مانند انقلابی‌گری، آینده انقلاب اسلامی، چالش‌ها و فرصت‌ها و...، اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در دانشگاه‌های این استان ویژه انقلاب اسلامی و جهاد اجتماعی شهری ویژه اعزام دانشجویان جهادگر به مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر شیراز باهدف کمک به رفع معضلات اجتماعی شهری از برنامه‌های دانشگاهی استان فارس در دهه مبارک فجر امسال عنوان و خاطرنشان کرد: هماهنگی و بسترسازی برای حضور نخبگان علمی دانشجویی شامل مخترعان، ممتازان، مبتکران، مدال‌آوران و ... در ویژه‌برنامه‌های صداوسیمایی مرکز فارس، صدور بیانیه‌های تحلیلی به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه تشکل‌های دانشجویی، تهیه و انتشار پیام کوتاه با مضامین انقلاب اسلامی به دانشجویان دانشگاه‌ها از طریق سامانه از برنامه‌های دیگر این دهه است.

وی بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های در حوزه مختلف علمی، فناوری و ... از نگاه دبیران تشکل‌های دانشجویی و مدیران مسؤول نشریات دانشجویی دانشگاه‌های شیراز در مصاحبه تحلیلی رسانه‌ای تبیین می‌شود، از تولید و انتشار عکس نوشت، کلیپ، فتوکلیپ و پادکست صوتی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی در موضوعاتی مانند دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسالت امروز دانشجویان و ... خبر داد و تصریح کرد: نشست هم‌اندیشی مدیران و سردبیران نشریات دانشجویی دانشگاه‌های شیراز با موضوع راهی که رفته‌ایم راهی که مانده است با نگاه به آینده انقلاب اسلامی و نقش رسانه‌های دانشجویی در این زمینه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

مسؤول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس بابیان اینکه کارگاه سواد رسانه‌ای باهدف افزایش و ارتقای سطح سواد فضای مجازی فعالان دانشجویی باهدف تلاش برای اثرگذاری در فضای مجازی برگزار می‌شود اضافه کرد: برپایی سیر نمایشگاه فرهنگی سیاسی راهی که رفته‌ایم راهی که مانده است در دانشگاه‌ها، کارگاه‌های رفع شبهات پیرامون ولایت‌فقیه و حکومت اسلامی در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خوابگاه‌ها، تهیه و انتشار ویژه‌نامه‌ها و نشریات دانشجویی در دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های دانشگاهی در دهه فجر امسال است.

قزل‌سفلی بابیان اینکه از نشریه تخصصی زن و خانواده با عنوان هیاهو و نقد نگاه فمینیستی ویژه خوابگاه‌های دانشجویی رونمایی می‌شود ادامه داد: برنامه‌های تخصصی در حوزه زن و خانواده و نقش آن‌ها در انقلاب اسلامی نیز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: پویش (کمپین) اقتصاد انقلابی از طریق ظرفیت شبکه‌های اجتماعی موبایلی باهدف تبیین دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: برنامه‌های دانشگاهی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان فارس با همکاری تشکل‌های دانشجویی، معاونت فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها