خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با تأکید بر حمایت سپاه از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، از احداث 11 سالن ورزشی صالحین در سطح این شهرستان طی چند سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

موسی زارعی در نخستین جلسه شورای ورزش این شهرستان که با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و برخی از مسؤولان شهرستانی در فرمانداری برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر و بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکتی نوین در جهان بود، از نقش مؤثر جوانان در این پیروزی و عرصه‌های پس‌ از آن سخن گفت.

وی به مردم همیشه در صحنه و غیور ایران به‌ویژه جوانان توانمند و بیدار اشاره کرد و بیان داشت: از آنجایی‌که انقلاب اسلامی ایران به مزاج دشمنان قسم‌خورده کشور و نظام خوشایند نیامد، از ابتدای پیروزی این انقلاب به دشمنی با ما برخاستند.

زارعی به مکرها و توطئه‌های متعدد آن‌ها اشاره کرد و از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سخن گفت و بیان داشت: دشمنان با توجه به نقش مؤثر و غیرقابل‌انکار جوانان در حفظ و صیانت از انقلاب، به دنبال تضعیف باورهای ملی و مذهبی جوانان کشور هستند تا بتوانند روزنه‌ای برای نفوذ و ضربه به اسلام و نظام پیدا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید ورزش را یکی از مفیدترین عوامل و راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خواند و تأکید کرد: هزینه کردن در ورزش، سرمایه‌گذاری برای رشد و سلامت کشور در سایر حوزه‌ها است.

وی جلسه شورای ورزش را بهترین فرصت برای بررسی مشکلات ورزش این شهرستان و ارائه راهکار برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و جذب اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به ورزش عنوان کرد و اظهار کرد: توسعه ورزش موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات جامعه می‌شود.

زارعی سپاه و بسیج را قالب کوچک‌تری از دولت خواند که اقشار مختلف مردم را در خود جای داده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در تمام فعالیت‌های مثبت و ایجاد زمینه مناسب برای رشد، ارتقا و پیشرفت کشور با نهادهای دیگر همکاری و تعامل داشته و صددرصد در راستای رضایت مردم و حفظ ارزش‌های انقلاب، اسلام و دفاع مقدس محکم و استوار ایستادگی و همت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با تأکید بر حمایت سپاه از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، از احداث 11 سالن ورزشی صالحین در سطح شهرستان اقلید طی چند سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: ورزش اهرمی برای حفاظت از جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها