سردار حسین معروفی گفت: تفکر انقلاب اسلامی محدوده سرزمینی ندارد به همین منظور دشمن در صدد براندازی این گفتمان می باشد
کد خبر: ۸۸۱۶۸۴۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در همایش مدافعان حریم ولایت در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی ابراز داشت: گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان اصلی ترین و قوی ترین گفتمان در مقابل حوزه فکری استکبار و گفتمان های سلطه ستیزی، اسلام آمریکایی می باشد.
سردار معروفی در ادامه با محوری خواندن گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت بیانات امامین انقلاب ابراز داشت: رمز بقا جمهوری اسلامی ایران پذیرش تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی است و این پذیرش زمانی محقق می شود که به تبعیت قولی و فعلی  بی چون و چرا از امام و رهبر انقلاب منجر شود.
وی افزود: تفکر انقلاب اسلامی محدوده سرزمینی ندارد به همین منظور دشمن در صدد براندازی این گفتمان می باشد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره اصرار رهبری بر تبیین و روشنگری در جامعه ابراز داشت: علت اصرار رهبری انقلاب بر بصیرت افزائی و روشنگری اینست که هنگامی که تفکر انقلاب اسلامی را تبیین می کنیم فرهنگ انقلاب اسلامی و گفتمان انقلابی را ترویج می نماییم.
وی با اشاره به استکبار ستیزی به عنوان یکی از شاخصه های تفکر انقلابی ابراز داشت: استکبار ستیزی مختص یک حزب و یا گروه خاص نیست بلکه یکی از اصلی ترین شاخصه های گفتمان انقلاب اسلامیست.
سردار معروفی افزود: در تفکر انقلاب اسلامی علاوه بر استکبار ستیزی المان های دیگری نیز می باشند که مهمترین آنها محرومیت زدائی، اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی و امام شناسی می باشد
ارسال نظرات