با همت قرار گاه جواد الائمه(ع)سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان :
با همت قرار گاه جواد الائمه(ع)سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در شهرستان زاهدان برگزارشد
کد خبر: ۸۸۱۶۸۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبر گزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان :کارگاه آموزشی یک روزه  پیشگیری از اعتیادبا حضور بیش از 60 نفر از فرمانده هان حوزه ها،پایگاهها بسیج  وکارگروه های فرهنگی فعال  در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان زاهدان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار محمد ناظری در این جلسه با اشاره به این مطلب که اعتیاد یکی از بزرگترین معظلات ما در جامعه امروزی است ومتاسفانه افراد زیادی با این بیماری دست وپنجه نرم می کنند گفت: ما به عنوان یک مسئول ومتولیان اجرای کارهای فرهنگی باید در برابر این معظل ایستادگی کنیم وافراد مبتلا به این بیماری را نجات دهیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان افزود:از آنجایی که سپاه در بیشتر عرصه ورود پیداکرده وبا گره گشایی به موقع وموثر مشکلات مردم را رفع کرده است،امروزه برآن شدیم تا مشکل اعتیاد جوانان ونوجوانان استان وخانواده های گرفتار شده به این بلا را حل وفصل کنیم.

وی با تاکید بر این مطلب که قرار گاه جواد الائمه (ع) سپاه سلمان در بازده زمانی شش ماه است که فعالیت خود را در استان آغاز کرده ودارای کمیته های فرماندهی،فرهنگی اجتماعی،اطلاعات،درمان وسازندگی می باشدتصریح کرد :این قرارگاه در 9 شهرستان استان و23 محله زاهدان فعالیت خود را اجرا می مکند.

وی اظهار داشت:این برنامه در راستای آگاه سازی بصیرت افزایی،آموزش شبکه روشنگری حوزه ها وپایگاههای مقاومت بسیج با مشارکت شورای هماهنگی با مواد مخدر استان برگزارشده است.
وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آگاه سازی افراد جامعه در بحث مواد مخدر،آشنایی با مضرات این بلای خانمان سوز،وآموزش در بحث پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برشمرد

ارسال نظرات