خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدیر تبریز در جمع بسیجیان حوزه حضرت سمیه(س) در پایگاه شهید دینی، گفت: دشمنان در بحث نفوذ قلب خانواده ها را از طریق فضای مجازی هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۰۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود عباسی با اشاره به اینکه در بحث نفوذ دشمنان تا جائی به جلو آمده اند که امروز شاهد این هستیم که هر ساعت 129 طلاق صورت می گیرد افزود: این نیز متاسفانه از حربه های دشمنان در ترویج بی غیرتی و بی حیایی در بین زوج ها با تولید فیلم های ماهواره ای است.

عباسی بصیرت افزائی را بین مردم مهم دانست و اظهار داشت: با بصیرت افزائی و بالا بردن سواد رسانه ای می توان جلوی نفوذ دشمنان در بحث نفوذ به خانواده ها و تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی را گرفت.

وی با اشاره به دهه فجر بیان کرد: مردم با پیروی از ولی فقیه زمان خویش حضرت امام(ره) خود را از دست طاغوت رهائی بخشیدند که دو عامل ولایت و پیروی مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی طی 38 سال بوده است.

فرمانده سپاه غدیر تبریز ادامه داد: به برکت ولایت و خون شهدا طی سی و چند سال کار کردیم تا دشمنان بدانند که زمان قلدری به پایان رسیده و امروز کشورمان نقش اساسی در جهان و خاورمیانه ایفا می کند.

ارسال نظرات