معاونت بسیج مساجد ومحلات کردستان

بیانیه معاونت بسیج مساجد ومحلات کردستان به مناسبت دهه فجر

معاونت بسیج مساجد ومحلات سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر اقدام به صدور بیانیه نمود.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، بیانیه سازمان بسیج مساجد ومحلات کردستان به مناسبت دهه فجر به شرح زیر است.

دهه فجر دهه گرامیداشت بزرگ ترین معجزه الهی در این روزگار است  امام خامنه ای (مدظله العالی)       

ملت بزرگ وشریف و  ولایت مدار ایران اسلامی در شرایطی سی و هشتمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که در میانه همه دشمنی ها، تحریم ها ، بد عهدی ها و جنگ افروزی های دشمنان قسم خورده خود با رهبری بی نظیرحضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) هر روز شاهد استحکام بیشتر پایه های انقلاب اسلامی که مبتنی بر معیار های توحیدی و آموزه های اسلامی و شرع مبین اسلام بنیان شده هستیم به گونه ای که هر روز رویش جوانه های بیداری اسلامی نه تنها در منطقه  بلکه در دورترین نقاط دنیا فزونی یافته و باعث گردیده که انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و مترقی ترین انقلاب جهانی و به عنوان الگویی تمام عیار برای تمام مستضعفان و آزادیخواهان جهان تبدیل گردد.

به طور قطع و یقین نقش مسجد در پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی بر همگان مشهود است  . مسجد محل اولین جرقه های انقلاب و حرکت خود جوش مردمی بر علیه رژیم منحوس و فساد کار پهلوی گردید ودر راه تداوم انقلاب اسلامی، مساجد در دروان هشت سال دفاع مقدس نیز نقش مهمی داشتند به گونه ای که مساجد همیشه مکانی برای اعزام به جبهه های حق علیه باطل و جمع آوری کمک های مردمی بود

بازهم در این روزها که مورد شدیدترین هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان هستیم این مسجد است که ریسمان وصل دوست داران و حامیان انقلاب اسلامی گردیده است، پس باید این سنگر الهی راحفظ نمود، باید مسجد ها را پر بار و غنی کنیم، مساجد را پایگاه اصلی توحید ، وحدت و جهاد و حرکت های انقلابی خود ساخته تا در پرتو برکات این کانون الهی و مردمی به اهداف اسلامی خود برسیم .

سازمان بسیج مساجد ومحلات سپاه بیت المقدس کردستان ضمن دعوت از حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه وبا بصیرت استان کردستان اعلام می دارد:  اكنون وقت آن رسیده است كه بار دیگر در عزمی راسخ با وحدت کلمه و وفاق ملی و با حضوری یکپارچه و گسترده درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  با آرمان های امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت كنیم و اعلام انزجار همه جانبه خویش را از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل اعلام نماییم.

با آرزوی پیروزی و غلبه کامل حق بر باطل در جهان و شکست و نابودی کامل جبهه کفر، ظلم و نفاق و ظهور مصلح کل، قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر (عج‌الله تعالی فرجه الشریف) و برپایی حکومت عدل جهانی، ان شاالله.

سازمان بسیج مساجد ومحلات سپاه بیت المقدس کردستان

بهمن۱۳۹۵

ارسال نظرات