مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‎وگو با «بسیج»:

تفکر بسیجی می‎تواند جامعه جهانی را بسازد

شاه‌ حسینی گفت: هرکسی که دارای این تفکر ناب سازندگی از لحاظ فکری، اعتقادی و اجرایی باشد عنوان بسیجی را دارد و یقینا می‎تواند حافظ ناموس و جان و مال مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۵۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو سخنان سردار غیب‎پرور مبنی براینکه فرهنگ و تفکر بسیجی است که همواره خود را مدافع جان و مال مردم می‎داند بیان کرد: بسیج یک تفکر انقلابی است که بر اساس آموزه‎های اسلام ناب شکل گرفته و درهرجایی می‎تواند شکل بگیرد؛ می‎تواند در یک فردی باشد مثل شیخ زکزاکی در نیجریه یا شیخ نمر باشد در عربستان و مواردی ازین دست.

شاه‌ حسینی در ادامه این مطلب عنوان کرد: آن تفکری که می‎تواند جامعه جهانی را بسازد این تفکر ناب بسیجی است و هرکسی که دارای این تفکر ناب سازندگی از لحاظ فکری، اعتقادی و اجرایی باشد عنوان بسیجی را دارد و یقینا می‎تواند حافظ ناموس و جان و مال مردم باشد.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید براینکه شان بسیجی به مردمی بودن اوست خاطر نشان کرد: اگر می‎خواهیم که اثرگذار باشیم و روحیه بسیجی را به بدنه جامعه القا کنیم آن هم جامعه این چنینی که با فضای مجازی توسط دشمن درحال تربیت است تنها راهمان این است که بسیج خصلت مردمی بودن و خاکی بودن و روحیه اخلاص همیشگی خود را به جامعه القا کند.
ارسال نظرات