خبرهای داغ:
یادواره شهدا حوزه مقاومت بسیج کوثر و دو شهیده‌ی زن شهرستان آران‌وبیدگل همراه با نکوداشت مقام مادران و همسران شهدا شب گذشته در سالن اجتماعات 9 دی ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد
کد خبر: ۸۸۱۶۹۶۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارشخبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، یادواره شهدا حوزه مقاومت بسیج کوثر و دو شهیده‌ی زن شهرستان آران‌وبیدگل، شهیده معصومه دانشوری و شهیده زهرا(اکرم) دهقانی، همراه با نکوداشت مقام مادران و همسران شهدا شب گذشته با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرماندهی گروه 840 موشکی شهید کبریایی و جمعی دیگر از مسئولین نهادها و ادارات مختلف، خانواده شهدا و مردم شهید پرور شهرستان، در سالن اجتماعات 9 دی برگزار گردید.

سخنرانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران‌وبیدگل، مدیحه‌سرایی کربلایی حسین برزی و سخنرانی و خاطره‌گویی نویسنده کتاب "پایی که جاماند"، آزاده سرافراز و جانباز 8 سال دفاع مقدس، سید ناصر حسینی‌پور از جمله بخش‌های این مراسم بود.

در ادامه این مراسم از کتاب مجموعه شعر "به رنگ مهتاب"، نوشته زهرا عصاری آرانی، مادر معلم شهید احمد معینی آرانی، رونمایی شد.

"به رنگ مهتاب" مجموعه اشعار مادر معلم شهید احمد معینی است که در طول سالیان پس از شهادت احمد، در فراق وی سروده شده است. اکنون این اشعار و دست‌نوشته‌ها به کوشش فاطمه و ابوالقاسم(حسین) معینی آرانی(خواهر و برادر آن شهید) گردآوری و در قالب یک کتاب، در چهار بخش و 144 صفحه به تیراژ 1000 نسخه، توسط موسسه فرهنگی پژوهشی یاران خورشید چاپ گردیده است.

ر پایان این مراسم از خانواده دو شهیده‌ی زن شهرستان آران‌وبیدگل، شهیده دهقانی و شهیده دانشوری و مادر شهید احمد معینی و نویسنده کتاب "به رنگ مهتاب"، با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها